Gå til innhold

kan man bli febersyk selvom man sover mye?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herregud som du kjenner etter i kroppen å noe å starte allverdens tråder om! 

Anonymkode: f00ac...d59

herregud da... jeg stilte bare et spørsmål. Jeg føler meg ikke syk det var bare et spørsmål for jeg var nyskjerrig på det!!!!!!

Og kan man bli febersyk selvom man sover mye 17 timer per døgn, og spiser hvitløk?

Ja, men selvfølgelig kan man bli det. Sykdom med feber skylde bakterier og virus, så man kan bli syk likevel. At man har gode vaner med søvn og mat kan være med på å ikke nedsette immunforsvaret og det skal kanskje litt mer til før man blir syk, men man kan bli syk likevel.

Og jeg vet ikke om 17 timer søvn per døgn regnes som sunt lenger...

herregud da... jeg stilte bare et spørsmål. Jeg føler meg ikke syk det var bare et spørsmål for jeg var nyskjerrig på det!!!!!!

Men det er jo ikke bare ett spørsmål du stiller - du er i overkant opphengt i helsa (di) og kjenner kanskje litt i overkant etter om noe kanskje KAN være galt, eller om det kan bli det. Jeg tror ikke det er sunt for deg.

Annonse

Men det er jo ikke bare ett spørsmål du stiller - du er i overkant opphengt i helsa (di) og kjenner kanskje litt i overkant etter om noe kanskje KAN være galt, eller om det kan bli det. Jeg tror ikke det er sunt for deg.

ok. Feber å sånt er en av mine særinteresser. Jeg skal prøve å slutte å tenke på mi ega helse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...