AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Hei!Jeg veier 10 kg for mye( jevnt fordelt) og sliter med mageproblemer. (Reflux, oppblåst, smerter, reagerer på fodmap)Jeg merker at vekta svinger ned når jeg er flink til å kutte karbohydrater - selv om jeg feks spiser bær med fløte. Jeg lurer derfor på om jeg er en av dem som er "sensitiv " for karbohydrater. Kostholdet kan være etter " norske anbefalinger, " uten at vekta rikker seg. Jeg trener mye, så har vært redd for å kutte for mye karbohydrater., men nå er jeg lei av å kjempe mot vekta.Men hva skal jeg velge? Steinalderdiett, paelo, Fedon, Low karb, high fat osv. Har du noen nettsider eller bøker du vil anbefale? Jeg synes det er vanskelig å finne mat som både er bra for vektnedgang og magen. Anonymkode: 3834e...63b 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/408561-til-ern%C3%A6ringsfysiologen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.