Gå til innhold

gå ned i vekt med nutrilett 3 ukers med abilifybruk?

Anbefalte innlegg

Jeg går på 15 mg abilify og veier 109 kg. Jeg er 179 høy og har bare fett. Jeg gjorde noe drastisk i dag. I håp om å kunne gå raskest mulig ned i kilo, kjøpte jeg 3 ukers nutrilett på nutrilett.no. jeg lnsker å hå ned mest mulig kilo. Jeg har også hørt om lavkarbo dietten der man skal spise fett, men jeg har for høyt koledterol til det. Hva tror dere? Tror dere at fedmen min forsvinner hviss jeg går en tur hver dag og trener 1 gang i uka og danser annenhver uke på onsdagen?

Fortsetter under...

Anbefaler MyFitnessPal appen, skriver inn alt du spiser og drikker om det er kalorier i drikken, den regner ut kaloriene for deg, og du ser hvor mye du kan spise for å gå ned. Den teller også skrittene dine om du går med mobilen. Styrketrening abefales og lange gåturer.

Ok. Hva gjør jeg med 3 ukers dietten jeg har kjøpt? Tror dere at jeg vil gå ned mange kilo med dette? Jeg bruker my fitnes pal også og lifesum. Men det er problemer med tilkoblingen med dem.

Ok. Hva gjør jeg med 3 ukers dietten jeg har kjøpt? Tror dere at jeg vil gå ned mange kilo med dette? Jeg bruker my fitnes pal også og lifesum. Men det er problemer med tilkoblingen med dem.

Hvis du klarer å holde deg til denne kuren og ikke noe annet så vi du gå ned i vekt. Og så snart du begynner å spise normal mat igjen vil vekta øke. Gjetter jeg på.

Hvis du klarer å holde deg til denne kuren og ikke noe annet så vi du gå ned i vekt. Og så snart du begynner å spise normal mat igjen vil vekta øke. Gjetter jeg på.

ok. Hva vis jeg går på 5:2 dietten etter 3 ukers njtrilett dietten da?

Annonse

ok. Hva vis jeg går på 5:2 dietten etter 3 ukers njtrilett dietten da?

Du vil aldri finne en diett hvor du 1) går raskt ned i vekt 2) ikke opplever ubehag og 3) ikke trenger å mobilisere viljestyrken sterkt for å lykkes. Det nærmeste man vel kommer er lavkarbodiett, siden man der til en viss grad mister sultfølelsen og forsåvidt kan spise det du vil av visse matvarer. Men også der er det mange som må bite tennene sammen for å unngå å spise sukker og andre karbohydrater. Personlig ville jeg ikke vektlagt kolesterolet så mye som du gjør. Du har normalt kolesterol i dag og selv om det stiger litt i noen måneder, gjør ikke det noe. Lavkarbodietten krever imidlertid både kunnskap og interesse innenfor matens næringsinnhold (du må vite hva karbohydrater er, hvor mye de ulike typene mat inneholder og regne på hva du kan spise av karbohydrater)

Det som er greit med fastsatte dietter (f.eks Nutrilett) er at du da vet at du kun kan spise det, og ikke spiser noe annet. Men igjen, så krever det viljestyrke.

Å trene, alene, fører ikke fram. Skal du gå massivt ned i vekt bare ved å trene (og ikke spise sunt ved siden av) så må du trene kondisjonstrening på elite-nivå (mange timer daglig). Trening er alltid kun et supplement til sunt kosthold, det fungerer ikke som eneste virkemiddel.

Beklager å gi deg litt kjipe nyheter, men det er dessverre sant.

Endret av issomethingwrong

Nå har jeg fått en hel stor eske med nutrilett shaker og supper. Det vsr også noen barer oppi der med kokkos smak. Hva skal jeg gjøre med dem hviss de er nytteløse?

Nytteløse er de jo ikke, om du har selvdisiplin nok til å spise de anbefalte mengdene og ikke noe annet vil du jo gå ned i vekt og for en del så betyr det gjerne mer motivasjon til å spise sunnere og røre seg mer etterpå slik at man fortsetter vektnedgangen, om enn i et litt roligere tempo. Men om du går tilbake til å spise slik du har gjort så er de nyttesløse ja.

Nytteløse er de jo ikke, om du har selvdisiplin nok til å spise de anbefalte mengdene og ikke noe annet vil du jo gå ned i vekt og for en del så betyr det gjerne mer motivasjon til å spise sunnere og røre seg mer etterpå slik at man fortsetter vektnedgangen, om enn i et litt roligere tempo. Men om du går tilbake til å spise slik du har gjort så er de nyttesløse ja.

ok. Det kom ikke med bruksanvisning. Skal jeg erstatte alle måltidene eller kan jeg spise vanlig normal 1tallerk middag og ha shakes/supper fra nutrilett til de andre måltidene og likevel ta av?

ok. Det kom ikke med bruksanvisning. Skal jeg erstatte alle måltidene eller kan jeg spise vanlig normal 1tallerk middag og ha shakes/supper fra nutrilett til de andre måltidene og likevel ta av?

Aner ikke, har null kjennskap til slike ting. Prøvde å kjøpe en nutrilettbar en gang for mange år siden for å se om den kunne erstatte sjokolade. Det kunne den ikke. Selv guttungen som da var 3 år spyttet den ut igjen.

Siden det er en tre-ukerskur bør du erstatte alle måltidene med Nutrilett for å få raskest vektnedgang.

Hvis du vil ha vektnedgang i lavere tempo kan du selv velge hvilke måltider du vil erstatte med Nutrilett og da varer kuren i lengre tid.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...