Gå til innhold

Tredje verdenskrig på gang???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det sa de under gulfkrigen og, venninna mi misforstod og trodde at det hadde vært 3. verdenskrig.

På en måte er det en verdenskrig vi kjemper nå, for nå er det hele verden mot is, til og med muslimer.
For IS og islam - det er ikke det samme, de dreper flere av sine "egne", alle som vil leve i det moderne samfunn - de må utslettes, for nå skal vi leve som på 600 tallet, slik profeten gjorde!

Det er på en måte en sivilisasjonskrig, vi må få slutt på dette, og da må hele verden stå samlet, vi er større og sterkere enn IS, står vi sammen, er de dømt til å tape! 

Anonymkode: 2110a...f41

Gjest Gargamel

Jeg tror det kommer til å blåse over sånn som kommunismen og fascismen, men det kan ta lang tid. Faktisk tror jeg ikke de gir seg før de har fått prøvd idealsamfunnet sitt, og revolusjonsgløden dør ut. Iran har vært gjennom det på 70 tallet, og det virker som de sakte men sikkert roer seg ned.

Når alt kommer til alt tror jeg de aller fleste muslimer ønsker å leve i et moderne, demokratisk land. Flyktningstrømmen tyder på det.

Når alt kommer til alt tror jeg de aller fleste muslimer ønsker å leve i et moderne, demokratisk land. Flyktningstrømmen tyder på det.

Bortimot 100% av flyktningene er muslimer - 52% av disse ønsker å følge religiøse lover heller enn de demokratiske lovene i sitt nye hjemland:  

Så hur vanliga är ”vanliga muslimer”? Enligt en färsk studie av den holländske sociologen Ruud Koopmans verkar uppfattningar som i regel anses tillhöra radikal islamism verkar vara mer utbredda än man tidigare har trott. Koopmans har undersökt attityder hos självidentifierade muslimer från Turkiet och Marocko i Tyskland, Frankrike, Nederländerna, Belgien, Österrike och Sverige. Både fundamentalism och fientlighet mot andra grupper är relativt vanliga. 43 procent av svenska muslimer (med rötter i Turkiet) vill inte ha homosexuella som vänner, 37 procent anser att man inte kan lita på judar och 52 procent av muslimerna i undersökningen anser att väst är ute efter att förstöra islam. 43 procent av svenska muslimer tycker att muslimer borde återvända till islams rötter, 67 procent tycker att det bara finns en tolkning av islam och hela 52 procent anser att det är viktigare att följa religiösa lagar än lagarna i Sverige.

http://www.svd.se/radikal-islamism-drabbar-alla

Anonymkode: 881d5...24c

Annonse

BrukerErHeltAnonym

Jeg tror det kommer til å blåse over sånn som kommunismen og fascismen, men det kan ta lang tid. Faktisk tror jeg ikke de gir seg før de har fått prøvd idealsamfunnet sitt, og revolusjonsgløden dør ut. Iran har vært gjennom det på 70 tallet, og det virker som de sakte men sikkert roer seg ned.

Flyktningstrømmen er en del av IS' plan for å destabilisere og skape kaos i Europa (fase 5 i deres langsiktige plan). Fase 6 er full krig.

http://www.dagbladet.no/2015/02/20/nyheter/utenriks/is/37813645/

Og man kan lure på hvor stor andel av "flyktningene" som er IS-terrorister. Det er ingen som har kontroll på hvem som slipper over grensen. Majoriteten av "flyktningene" er menn under 30 år. 

Godhetstyrraniet fikk regjere og vi mistet kontrollen totalt.  Det kan samfunnet måtte betale for i lang tid fremover.  

hela 52 procent anser att det är viktigare att följa religiösa lagar än lagarna i Sverige.

Da høres det ikke veldig lurt ut å ta imot 360'000 muslimske asylsøkere i 2015/2016. Men det er bare min mening (sikkert preget av fordommer og rasisme etc etc), jeg er ingen ekspert på området

PS: 50 år med den takten er 9 mill muslimer, og svensker i mindretall i eget land, demokratisk godkjent implementering av sharia blir følgende, og plutselig er sverige det nye syria. Allahu akhbar

Anonymkode: a2944...8c1

Da høres det ikke veldig lurt ut å ta imot 360'000 muslimske asylsøkere i 2015/2016. Men det er bare min mening (sikkert preget av fordommer og rasisme etc etc), jeg er ingen ekspert på området

PS: 50 år med den takten er 9 mill muslimer, og svensker i mindretall i eget land, demokratisk godkjent implementering av sharia blir følgende, og plutselig er sverige det nye syria. Allahu akhbar

Kollektivt selvmord kaller man slikt.

Anonymkode: ced2a...d19

180.000 som ikke ønsker å følge demokratiske lover i 2016 er ikke et ønsket scenario.  

Historisk sett har det aldri blitt forsøkt å fordele befolkningen fra et  land  (Syria)  over et helt kontinent (Europa)  som man gjør nå..  Å være del av å skrive ny historie kan koste oss veldig dyrt, ikke bare i penger, men i frihet.  

Annonse

180.000 som ikke ønsker å følge demokratiske lover i 2016 er ikke et ønsket scenario.  

Historisk sett har det aldri blitt forsøkt å fordele befolkningen fra et  land  (Syria)  over et helt kontinent (Europa)  som man gjør nå..  Å være del av å skrive ny historie kan koste oss veldig dyrt, ikke bare i penger, men i frihet.  

En liten faktafeil: majoriteten av flyktningene kommer ikke fra syria, men andre muslimske land.

Anonymkode: 368ed...a70

En liten faktafeil: majoriteten av flyktningene kommer ikke fra syria, men andre muslimske land.

DeAnonymkode: 368ed...a70

Det stemmer nok det :) 

En liten digresjon; når man ikke har kontroll på hvem de er disse flyktningene, kan man da vite hvor de kommer fra?  

Det stemmer nok det :) 

En liten digresjon; når man ikke har kontroll på hvem de er disse flyktningene, kan man da vite hvor de kommer fra?  

Nei, det kan man vel egentlig ikke. Uten at det spiller noen rolle...

Anonymkode: 368ed...a70

Det går nok til helvete ja. Jeg kommer ikke til å oppleve alderdom, med mindre jeg konverterer. Får vel sette meg ned og sy meg en burka først som sist. Allahu Akbar!

Uffda :( , men ja jeg tror faktisk vi har noen mørke skyer  hengende over oss fremover... 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...