Gå til innhold

Hva skal du gjøre i helga?

Anbefalte innlegg

Hallvaktansvaret er det jeg savner minst fra tiden da junior spilte håndball i tillegg til fotballen.  Guttelag er ofte små, så det er ikke så mange foreldre å fordele jobbene på.  Her er en typisk tråd:

Men det blir ingen barneidrett hvis ingen stiller opp, og man slipper i hvert fall å fryse ;)

Ja, du har virkelig gjort en samfunnsinnsats opp gjennom årene! Imponert over nybakte muffins så tidlig! Jeg synes det var nok med tre liter vaffelrøre lørdag morgen sånn i halv åtte tida - men hadde feilberegnet hvor lang tid det tar å helle tjukk vaffelrøre gjennom en trang trakt oppi halvannenliters flasker :-( Ble så irritert at jeg til slutt tok øsa og helte - noe kom ned tuten og en del rant utover flaskea og benken.....!

Fortsetter under...

Hei!

Men da burde du være like, mer mener jeg da,  bekymret for regnskogen og artsmangfoldet.

Jeg har sorg over det, men jeg er mer engasjert i asylbarna, de betyr mye mer for meg, følelsesmessig enn gresshoppene i Amazonas, selv om jeg tenker mye på gresshoppene og edderkoppene og slangene åååhh med mye mer :-(

Hjerte mitt er hos asylbarna, de er fremtiden, de er arten min, jeg forstår dem, heldigvis engasjerer mange nordmenn seg nå i asylbarna, er det noe folk fleste ikke forstår, så er det hvorfor barn som kjenner seg norske brutalt skal bli revet opp og kastet ut, av det landet de kjenner er sitt eget land.

Hei!

Men da burde du være like, mer mener jeg da,  bekymret for regnskogen og artsmangfoldet.

Jeg har sorg over det, men jeg er mer engasjert i asylbarna, de betyr mye mer for meg, følelsesmessig enn gresshoppene i Amazonas, selv om jeg tenker mye på gresshoppene og edderkoppene og slangene åååhh med mye mer :-(

Hjerte mitt er hos asylbarna, de er fremtiden, de er arten min, jeg forstår dem, heldigvis engasjerer mange nordmenn seg nå i asylbarna, er det noe folk fleste ikke forstår, så er det hvorfor barn som kjenner seg norske brutalt skal bli revet opp og kastet ut, av det landet de kjenner er sitt eget land.

Har du lest "Mengele Zoo" av Gert Nygårdshaug? Sterk bok om hvor viktig artsmangfoldet i Amazonas er for hele verden, og hvordan multinasjonale selskaper ødelegger for lokale folkegrupper....

Jeg har også stort hjerte for asylbarna. Kjenner ganske godt til en familie fra Angola som brått ble kastet ut i september i fjor. De er blant de som skal få komme tilbake, men det er så mye trøbbel med å komme seg ut av Angola, så returreisen blir stadig utsatt. Ett barn er født i Norge, det andre har bodd her i 6 år.

Annonse

I dag er planen å ikke gjøre noe fornuftig, bare slappe av etter en hektisk uke :) 

Fulgte du planen :-)?

Jeg fulgte stort sett min plan, med timesvis i idrettshaller. Fikk ikke gått tur, men jeg og eldstemann holdt på et par timer i garasjen med vinterburet til kaninene, så vi fikk nå i alle fall kjenne på litt kald luft, selv om det ikke ble tur.

Fulgte du planen :-)?

Jeg fulgte stort sett min plan, med timesvis i idrettshaller. Fikk ikke gått tur, men jeg og eldstemann holdt på et par timer i garasjen med vinterburet til kaninene, så vi fikk nå i alle fall kjenne på litt kald luft, selv om det ikke ble tur.

Lørdagen gjorde jeg stort sett ingenting fornuftig. Egentlig lenge siden jeg har hatt en så lite fornuftig dag, var helt skutt jeg den dagen ;) Søndagen gikk jeg en fin tur i snøværet, ryddet litt og laget litt mat. Og så startet jeg med julemusikken for sesongen (litt tidlig kanskje, men koselig i det været vi hadde). 

Jeg har bare vært timevis i idrettshaller som spiller da jeg var mindre, aldri vært på andre siden som en av dem som styrer og steller... Håper uken din har begynt godt :)

Har du lest "Mengele Zoo" av Gert Nygårdshaug? Sterk bok om hvor viktig artsmangfoldet i Amazonas er for hele verden, og hvordan multinasjonale selskaper ødelegger for lokale folkegrupper....

Jeg har også stort hjerte for asylbarna. Kjenner ganske godt til en familie fra Angola som brått ble kastet ut i september i fjor. De er blant de som skal få komme tilbake, men det er så mye trøbbel med å komme seg ut av Angola, så returreisen blir stadig utsatt. Ett barn er født i Norge, det andre har bodd her i 6 år.

hei

nei jeg har ikke lest den, googlet den tidligere, så innholdet og virker interessant. skal få lest den.

ja asylbarna, de , de , om jeg bare kunne gjort noe for et av disse barna :-(

jeg ser de som mine barn, de griper meg med sin vanlige barnlighet, de viser meg likheten vi alle deler og derfor får jeg sorg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...