Gå til innhold

Facebook-profilbilde av det franske flagget

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde jeg vært muslim hadde jeg tatt totalt avstand fra Daesh ved å ta av meg hijab/niqab'en for godt. Hvorfor gjør de ikke det? Fordi de mener Daesh i en viss forstand har rett. De liker bare ikke drapene, resten er helt ok for dem.

Jepp :) 

Anonymkode: 5d5fe...c31

Jeg hadde det ikke, men alle muslimer jeg kjenner har det :-)

Veldig troverdig.

Gå inn.på et islamsk forum så finner du to kommentarer til terroren: Enten fikk vesten som fortjent, eller så er det jødene som står bak. 

Anonymkode: 56e9e...0ac

Annonse

Hadde jeg vært muslim hadde jeg tatt totalt avstand fra Daesh ved å ta av meg hijab/niqab'en for godt. Hvorfor gjør de ikke det? Fordi de mener Daesh i en viss forstand har rett. De liker bare ikke drapene, resten er helt ok for dem.

Sånn er det nok.

Gjest Gargamel

Veldig troverdig.

Gå inn.på et islamsk forum så finner du to kommentarer til terroren: Enten fikk vesten som fortjent, eller så er det jødene som står bak. 

Det blir som å gå inn på et norsk forum. Da får man inntrykk av at 80% stemmer Frp og 19% stemmer Rødt.

Muslimene fordømmer angrepet! 
IS og islam må ikke forveksles, 

det er det samme som enkelte sekter innen kristendommen, de driver vranglære og hjernevasker sine medlemmer. 
Bare at i dette tilfelle går det utover uskyldige og... 

Anonymkode: 90de2...861

Mulig det, når skal tilsvarende rosetoget gå i paris?

IS er bare islam og sharia direkte etter boka.

det er det samme som enkelte sekter innen kristendommen, de driver vranglære og hjernevasker sine medlemmer. 
Bare at i dette tilfelle går det utover uskyldige og... 

Mulig det, når skal tilsvarende rosetoget gå i paris?

IS er bare islam og sharia direkte etter boka.

Fordi de syns det er rart at Paris er viktigere enn byer i deres hjemland... for de har også blitt rammet av terror fra IS.

Man er seg selv nærmest, og det gjelder vel de også: 
Vi føler mest nærhet til Paris, vi har alle et forhold til Paris, verdens mest romantiske sted som alle drømmer om å reise til...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...