Gå til innhold

Hustelefon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, jeg tror nesten at jeg kjenner kun en person som har det nå. Har ikke hatt hustelefon siden jeg flyttet fra eksen i 2003-

Skrevet

Jeg har ikke hatt hatt hustelefon på 11-12 år. Foreldrene mine kuttet den ut for et par år siden...

Skrevet

Ja, selvfølgelig.

Anonymkode: c422f...5b5

Skrevet

Ja, selvfølgelig.

Hvorfor er det selvfølgelig?

Skrevet (endret)

Ti år siden jeg kuttet den ut.

Min far har den enda, den er faktisk dyrere enn mobilen hans. Men han må ha det grunnet trygghetsalarm.

Endret av Inner self
Skrevet

Hvorfor er det selvfølgelig?

Bedre talekvalitet, bedre å bruke til lange samtaler, mindre strålefare og gratisnummre er faktisk gratis.

Skrevet

Ja, liker å ha alternativ til mobilen som jo er avhengig av at man finner den, at den er oppladet osv...

Og så synes jeg det er ok med en tlf som er husets, hvor man får tak i dem som for tiden er hjemme og ikke personlig og muligens på reise i utland f eks...

Skrevet

Vi har fasttelefon mest av gammel vane og fordi det er billigere å ringe utenlandsnumre. Dessuten blir internett dyrere uten fast telefonlinje når vi ikke har tilgang til fiberkabel.

Skrevet

Vi kommer til å beholde fasttelefonen så lenge faren min lever.  Han er den siste av foreldregenerasjonen vår som er i live, og det er greit for ham å kunne nå oss på det nummeret han alltid har brukt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...