Gå til innhold

ticks som oppstår i voksen alder uten torettes? (bare et spørsmål)

Anbefalte innlegg

Dette er bare noe jeg lurer på. Kan man utvikle ticks i 30 års alder uten at ticksene har med tourette å gjøre? Dette er bare et spørsmål fordi jeg har en tendens til å blinke unormalt ubetenksomt hele tiden når jeg snakker i telefonen, og når vi kjører fort så får jeg ukontrollerte bevegelser forbdet kiler sån i magen og kan hoppe og dunke forsetet. Kan det være noe liknende? Jeg tror ikke noe, jeg bare spør. Pliiiis ikke kom å kjeft på meg for å komme med et spørsmål.

Fortsetter under...

Noen medisiner kan også gi ticks-liknende bivirkninger. Har du begynt på noen ny medisin etter at dette begynte?

jeg har gått på abilify siden 2007 bare.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...