Gå til innhold

spørreundersøkelser på telefon, reservasjon nytter ikke for meg.

Anbefalte innlegg

Jeg har reservert meg mange gsnger med fødselsnummer og telefonnummer på reservasjonsside, men de fortsetter å ringe titt og ofte. Hvordan får jeg dem tillå slutte å ringe meg? I dag ringte de på kvelden og spurte om jeg hadde tid til å svare på en markedsundersøkelse om jakt.

Fortsetter under...

BrukerErHeltAnonym

Jeg har reservert meg mange gsnger med fødselsnummer og telefonnummer på reservasjonsside, men de fortsetter å ringe titt og ofte. Hvordan får jeg dem tillå slutte å ringe meg? I dag ringte de på kvelden og spurte om jeg hadde tid til å svare på en markedsundersøkelse om jakt.

Selv om du har reservert deg mot både frivillige organisasjoner og telefonsalg, kan du ikke reservere deg mot markedsundersøkelser. Men om de ringer deg, kan du be dem om å ikke ringe deg igjen.

Du har vel nummervisning på telefonen din? Ikke svar om du ikke kjenner nummeret. Blokker det etterpå om det er mulig på din telefon. Det gjør jeg alltid.

Som sagt kan du ikke reservere deg mot markedsundersøkelser, og gallupper. Det er ganske mange firma, så det er jo stort sett noe man må leve med... Det er jo bare å si nei, de respekterer det mye lettere enn telefonselgere. Iallefall gjorde vi det, der jeg jobbet med slikt en gang i tiden.

Anonymkode: ab500...466

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...