Gå til innhold

drikke på lørdag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er swepes godt å ha 60% vodka i? Jeg skal ha 60% sån at jeg slipper å drikke så mye at jeg blir dårlig, før jeg blir litt sjengt. (Ikke sørpefull).

Jeg tror ikke du blir mindre dårlig av sterk vodka, sjansen for at du heller blir dårligere er større. Det er mengden alkohol man blir dårlig av.

Gjest Gargamel

Er swepes godt å ha 60% vodka i? Jeg skal ha 60% sån at jeg slipper å drikke så mye at jeg blir dårlig, før jeg blir litt sjengt. (Ikke sørpefull).

Ja, det er klassisk blandevann. Jeg foreslår at du ikke tar med mer sprit enn du har tenkt å drikke, og at du ikke tar mer enn 5 drinker totalt.

60% er sterkt. :P Men prøv å lag solbærsaft (sånn Lerum) med å bytte ut noe av vannet med vodka... litt kanel er også bra

Bare kom til å tenke på dette nå som vinteren er her :D

Jeg drar snart hjem fra storbyen, gleder meg til å sitte i lavvoen med gamle gjengen :D 

Sikkert trivelig i Kautokeino, vel.

Anonymkode: d51ca...219

Haha, nei er ikke så langt nord, nei :P Hva tar du meg for ! :D:P

Ekke bare samer som bruker lavvo, vet du :P

Er ikke så hypp på sånne paraplydrinker jeg da, nå som det er kaldt er det best med toddy, gløgg, irish coffee eller rett og slett bare rødvin :P

noen av oss foretrekker iskald trygde-kokka.

Anonymkode: d51ca...219

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...