Gå til innhold

får ipad 3 til jul

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jo, men jeg ville gjerne ha ipad også, for jeg har kjøpt mange apper til ipad som ikke finnes på android.

Dette er apper du bare MÅ ha?

Hvorfor ikke ønske seg penger og spare til en ipad air 2?

Får ipad 3 ios 9?

Ja.

Anonymkode: f79d2...8da

Dette er apper du bare MÅ ha?

Hvorfor ikke ønske seg penger og spare til en ipad air 2?

Ja.

det er er apper jeg bare må ha ja. Jeg får nokk sikkert ikke så mange penger at jeg får råd til ipad air 2. Er ipad 3 dritdårlig da?

Annonse

det er er apper jeg bare må ha ja. Jeg får nokk sikkert ikke så mange penger at jeg får råd til ipad air 2. Er ipad 3 dritdårlig da?

Jeg har hatt ipad 3 i 3 år og den er langt fra "dritdårlig".

(Er det ikke litt frekt å omtale en julegave du ennå ikke har fått som "dritdårlig"?)

Hvis du ønsker seg penger til jul og selger Samsungen kanskje du får råd.

jeg har ikke tenkt å selge samsungen. Jeg vil ha både ipad og samsungen.

Endret av Blomsterfluen

Jeg har hatt ipad 3 i 3 år og den er langt fra "dritdårlig".

(Er det ikke litt frekt å omtale en julegave du ennå ikke har fått som "dritdårlig"?)

hei. Jeg omtaler ikke at den er dritdårlig, det var bare et spørsmål.

Nå er det ikke sånn at man alltid kan få alt man vil ha. Så da må du prioritere.

ok. Men nå får jeg jo ipad 3 av mamma til jul sån at jeg slipper å kjøpe ny ipad selv. Er ikke det bra da?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...