Momo Skrevet 30. november 2015 Skrevet 30. november 2015 43 dager uten røyk.Men jeg damper da. Kjempebra! Små steg, men i det minste i riktig retning. 0 Siter
laban Skrevet 30. november 2015 Skrevet 30. november 2015 Så fint - jeg tenkte faktisk på deg i helgen, lurte på om jeg skulle spørre hvordan det gikk, siden det var gått lang tid siden sist du skrev noe om dette.Håper du kan redusere erstatningen også på lengre sikt - dropp først de "dampesituasjonene" det er lettest å klare seg uten og ta det gradvis. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. november 2015 Forfatter Skrevet 30. november 2015 Kjempebra! Små steg, men i det minste i riktig retning. Takk Ja røyker jo ikke. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. november 2015 Forfatter Skrevet 30. november 2015 Så fint - jeg tenkte faktisk på deg i helgen, lurte på om jeg skulle spørre hvordan det gikk, siden det var gått lang tid siden sist du skrev noe om dette.Håper du kan redusere erstatningen også på lengre sikt - dropp først de "dampesituasjonene" det er lettest å klare seg uten og ta det gradvis.Ja får redusere på dampen også, gå ned i nikotin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.