Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da veier jeg to siffer på vekta. Gått ned fra 125 til 99,5 på et drøyt år. Håper jeg klarer noen kg til :)

Anonymkode: c48f3...c09

Å gå ned ca. 2 kg i måneden på ett år er jo kjempebra! Godt investert og godt levert! Klapp deg selv stolt på skulderen. Når julen kommer kan du tillate deg med god samvittighet å kose deg litt og fortsette etter nyttår. Det er er en klisjé, men den er sann, at det er ikke det du spiser mellom jul og nyttår som øker vekten, men det du spiser mellom nyttår og jul.

Nå vet jeg ikke hvilken vekt du ønsker, men om du ønsker lenger ned tror jeg at du vil klare det. Du har allerede vist stor viljestyrke. Når du har klart mer enn 25 kg på ett år, klarer du glatt 5 eller 10 kg til - mer om du vil.

Jeg håper ikke, for din del, at du ikke ser på dette som kun en slankekur. Om du går tilbake til "gamle vaner" når du har nådd ønsket vekt, må du i så fall regne med vektøkning igjen. Det er livsstilsendring som er nøkkelen til stabil vekt etter vektnedgang. De som ikke forstår dette blir jo-jo-slankere. Jeg sier ikke dette for å være ekkel mot deg, men som et vennlig tips. Jeg tror at når du har klart å gå ned 2 kg pr. måned i ett år er du på god vei til å utvikle en bedre og sunnere livsstil :)

Stå på! :)

Da veier jeg to siffer på vekta. Gått ned fra 125 til 99,5 på et drøyt år. Håper jeg klarer noen kg til :)

Gratulerer :) Det er en stor prestasjon! Hvis du har noen gode råd til hvordan du har fått til et så fantastisk resultat, håper jeg du deler de med meg og andre :)

Hvis du har noen gode råd til hvordan du har fått til et så fantastisk resultat, håper jeg du deler de med meg og andre :)

Jeg søkte på Google: tips gå ned i vekt og fikk mange treff, men her deler jeg ett:

60 supre slanketips

Generelt bør man være litt forsiktigere med ris, pasta, potet og brød. Disse inneholder mye stivelse som omdannes til fett i kroppen. Men jeg mener at litt skader ikke. Nordmenn har levd på potet i store deler av hele 1900-tallet og jeg tror ikke det var dét de ble fete av... ;)

Jeg søkte på Google: tips gå ned i vekt og fikk mange treff, men her deler jeg ett:

60 supre slanketips

Generelt bør man være litt forsiktigere med ris, pasta, potet og brød. Disse inneholder mye stivelse som omdannes til fett i kroppen. Men jeg mener at litt skader ikke. Nordmenn har levd på potet i store deler av hele 1900-tallet og jeg tror ikke det var dét de ble fete av... ;)

Takk, der var det mange gode råd :) Noen av dem har jeg allerede begynt med også :) 

Annonse

Jeg har bare spist en brødskive i stedet for to. En potet i stedet for to osv. Har en skade som gjør at jeg ikke kan trene.

Jeg liker at du har funnet en måte som fungerer for deg :) Fortsett den gode trenden! Trist at du har en skade som gjør at du ikke kan trene da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...