AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 Skrevet 1. desember 2015 Hjelper wellbutrin mot tretthet? Anonymkode: 9ab0d...5c5 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. desember 2015 Skrevet 1. desember 2015 Nei, det gjør det ikke.Regelmessig døgnrytme, opp til samme tid hver dag, også i helgene, daglig mosjon/aktivitet hjelper mot tretthet.5-6-7 er bra for de aller fleste. 1 Siter
Elionoe Skrevet 1. desember 2015 Skrevet 1. desember 2015 Jeg vil understreke det NHD sier, trene. Det føles utrolig trøttende og tungt når du sitter i sofaen og tenker på trening, men når du kommer deg ut av døra, jogger til treningssenteret med en hard time styrketrening, får du myyye energi etterpå. Selv blir jeg også glad og i godt humør. Hvorfor? Endorfiner. 0 Siter
Janus30 Skrevet 1. desember 2015 Skrevet 1. desember 2015 Nei, det gjør det ikke.Regelmessig døgnrytme, opp til samme tid hver dag, også i helgene, daglig mosjon/aktivitet hjelper mot tretthet.5-6-7 er bra for de aller fleste.Jeg skal innrømme at jeg ikke setter vekkerklokken på 05:50 i helgene også. Det kan hende at jeg ligger og "later" meg helt til klokken 8. Siden jeg sjelden sovner før midnatt er jeg stort sett trøtt og sliten fra mandag til fredag (utmattet på fredager). Jeg føler meg uendelig mye bedre på lørdag etter et par timer ekstra søvn. Jeg gleder meg hele uken. Jeg trener 4-5 ganger i uken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.