Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det ikke alarm på klesplagget går ikke alarmen (alarmen trenger ikke være stor som enkelte av dem er), men det kan være mulig å oppdage at du stjeler fordet men det spørs hvor god/heldig du er da.

Har du ikke råd til klær får du penger til det på sosialkontoret så mulig det er riktig handlemåte dersom du ikke har råd

Lykke til

Anonymkode: 14ae9...c21

Annonse

Hvis du ikke har råd til julegaver så kan du jo lage noen, av kongler og tomme doruller. Du vet du trenger bare hvetemel og vann for å lage trolldeig.

Anonymkode: ef757...c7c

Det er ikke julegaver, jeg vil bare ha litt flere klær. Synes ikke klærna mine er noe fine..

Anonymkode: 0b1a6...2a6

Ja,hvordan visste du det?

Det visste jeg fordi jeg er rakettforsker :P Det er ikke så nøye med de stakkars menneskene som lager disse klærne og som allerede får ganske dårlig betalt? Det er viktigere at du får deg et skjerf fordi du syns du har for lite fine klær? Du får prøve da vet du, så finner du fort nok ut om det er alarm på det eller ikke ;)

Gjest Gargamel

Jeg lurer på om det går alarm hvis det ikke er alam på klærna? Har f.eks sett på Cubus at mange av skjerfa har alarm, men ikke alle vil det da si at de uten ikke vil gjøre at alarmengår?

Nei, men de kan ta deg allikevel. Det er kameraovervåkning og speil som gjør at de kan se deg uten at du vet det.

Aha. Jeg visste det :D!! Vi andre sliter med å forstå bruksanvisningen:

http://www.arianespace.com/launch-services-ariane5/Ariane5_users_manual_Issue5_July2011.pdf

Jepp, sånn er det. Den manualen du linket til er jo som å lese en barnebok :D

Annonse

Jepp, sånn er det. Den manualen du linket til er jo som å lese en barnebok :D

ts: hæ?

ja men jeg lurer på  om det kan være en slags usynlig alarm på klærna`? det er jo ikke kamerar i prøverommet, og jeg har erfaringer såpass fra tidligere når jeg stjelte så det klarer jeg, er bare alarmen jeg er redd for.

ja men jeg lurer på  om det kan være en slags usynlig alarm på klærna`? det er jo ikke kamerar i prøverommet, og jeg har erfaringer såpass fra tidligere når jeg stjelte så det klarer jeg, er bare alarmen jeg er redd for.

Du har ingen moralske betenkligheter med å stjele?

Anonymkode: 6b046...a24

Seriøst?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...