Gå til innhold

Hvordan ser/har sett dagen din ut i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Surret på nettet. Chattet. Gjort organisasjonsarbeid. Laget "Vepsebol" (småkaker).

Nå skal jeg straks til på middag. Lister meg stille rundt i heimen i dag siden samboeren min har lesedag til ex.pil-eksamen i morgen :) Husker jeg hatet ex.pil Alfa, men det var gøy med Beta.

Bør gjøre mer organisasjonsarbeid i ettermiddag. Studere. Skrive brev.

That's it! :)

I dag stod jeg opp tidlig og dro på kontoret som vanlig. Som vanlig satt jeg og gjorde ingenting fornuftig i en del timer selv om jeg har masse jeg må gjøre. Jeg dro hjem litt tidlig i dag. Da jeg kom hjem lagde jeg middag. Senere i kveld skal jeg trene litt samt bare slappe av foran PC'n og/eller TV'n.

Våknet, fikk melding fra hun jeg bor med om at hun hadde glemt bankkortet sitt, så tok buss ned til byen og leverte det, spiste halv grov baguette fra big bite med ost og skinke, dro hjem, gjorde husarbeid som å vaske badet, rydde kjøkken, vaske sminkebordet, organisere sminken min og venninna mi sin, så litt tv, var litt på nett, bæsjet flere ganger, skal snart gå ned til banen og dra på sats og cycling.

Annonse

Hva er ex.phil Alfa og Beta? Har bare hatt én utgave av ex.phil, jeg.

Det er bare ett fag :) Ex.phil Alfa tar for seg det filosofiske i emnet og Beta tar for seg språk og argumentasjon. Var slik for 10 år siden og er tydeligvis slik fremdeles... På eksamen måtte vi svare riktig på X av Y oppgaver både i Alfa- og Beta-delen. Strøk vi i Beta, strøk vi på hele eksamen...

Jobbet fra 9 til 12 (hadde egentlig fri, men måtte få gjort unna noe). Spiste lunsj hos ei venninne, innom butikken, dro hjem, begynte på middagen, før jeg kjørte fjortisen på trening, tilbake og laget ferdig middagen. Spiste, sovnet på sofaen, så på Arga Snickaren, ryddet tøy, hjalp fjortisen med å øve til naturfagprøve, fikk ringt ei venninne som jeg ikke har snakket med siden i sommer, hjalp eldstemann med litt lekser, tok meg et bad, la meg halv tolv.

I dag var jeg på jobb 7.30, skal jobbe til 15.30. Deretter til byen sammen med minstejenta, for å se på brilleinnfatninger. Så hjem for å lage/spise middag. Kor i kveld. Siden vi skal på tur i helga, må jeg sikkert prøve å få pakket noe før jeg legger meg.

Onsdag ja, det var i går. Det var en fryktelig masete dag. Jeg holdt kurs hele arbeidsdagen, og så ble det masse kjøring til og fra og henting og bringing og styr på ettermiddagen og kvelden. Jeg rakk bare å spise frokost og kveldsmat og var ganske svimmel noen av timene mellom der. I dag er det en mye bedre dag.

I dag burde jeg egentlig ha skammet meg over min selverklærte latskap. Fra kl. 5.00-15.30 satt jeg med PC-en, sov fra 15.30-17.00 og siden har jeg sittet med PC-en :) Den mest avanserte middagen ble en Hold-It. Samboeren min er på dataparty og kommer hjem om 4 1/2 time. Jeg tenkte jeg kunne ha mitt eget lille dataparty her hjemme og det har jeg hatt...

Jeg har skrevet brev, organisasjonsarbeid, forum, blogg og Beta-testing av et PC-program.

Jeg trives i hvert fall i eget selskap :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...