mammanito Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Har noen av deres barn (eller dere selv hehehehe) den kalenderen?Jenta mi ønska seg jo den så veldig, men nå har vi åpnet 3 luker, og det følger ikke med bruksanvisning på de små byggesettene, det var en snømann i ene luka så den var jo ok, og bilde på innsida av luka viser noe helt annet enn det som er i luka! Her tror jeg fabrikanten må ha gjort en feil? Samle sammen alle delene til julaften og bygge da? Jeg aner i alle fall ikke hva luke 3 skal bli, for jeg finner ikke noe som ligner på utsiden av kalenderen heller... hrmfder var en gulrot og en kanin da, men på bildet hører den til noe annet, og disse delene ser ut som noe helt annet, hmmmmmmmmm kanskje en kjelke? Jaja får bruke fantasien da.... trololo.... noen som vet hva luke 3 skal bli? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/408787-lego-friends-kalender/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.