Gå til innhold

prolaktin og risperdal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei NHD. 

Jeg har fått påvist forhøyet prolaktinnivå. Den lå vel på 1800. Jeg startet på risperdal 0,5mg 5 dager før prøvene ble tatt. Så regner med det er for kort tid til at medisinen har skylden? Eller? 

Jeg og en litt forstyrrelse i syre-base balansen, for jeg er litt for basisk visstnok, men kaster ikke opp. Men er undervektig. 

Det ble tatt blodprøver i juni som var normale. 

Har du noen tanker omkring dette? Jeg prøver å lese meg om men ikke like enkelt å forstå. Jeg kan si at jeg i et par mnd har følt at synet er dårligere enn ellers, spesielt i tuneller og dårlige forhold. Merkes spesielt ved bilkjøring. Har og en veldig hodepine men den kom nesten på dagen jeg startet på risperdal. Bør jeg slutte på risperdal? Jeg har ikke mistet mensen,  tross undervekt og forhøyet prolaktin men har i stedet småblødninger uken før mensen noe som er ulikt meg. 

Mvh meg

Anonymkode: 751b7...4a3

Skrevet

Kan og nevne at jeg har hatt hypotyreose i mange år men er godt regulert med levaxin. 

Anonymkode: 751b7...4a3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...