Gå til innhold

En veldig sunn dag og det skal bli bare slike fremover.

Anbefalte innlegg

Idag tok jeg en banan og en appelsin med vann. Dro på PT time og trente styrke. Er oppe i 35 kg i markløft, har stor fremgang. Kan ta utfall med vekter, før holdt jeg på å krepere bare med egen kroppsvekt.

Spiste etterpå kyllingfilet, fullkornsris, grønnsaker og magerkesam blandet med kaldrørt Toropose.

Resten av dagen blir det vel salat og fiberrik knekkebrød med ekstra lett fløtemysost. Kanskje et med ekstra lett gulost og kyllingpålegg renskåret.

Bare vann, zerohsaft og en liten flaske cola zero.

Dette er kjempesunt og håper å ha gått ned i vekt imorgen. Jeg må snart komme meg under 80 kg, så jeg kan kjøpe bukser i str medium, de passer allerede, men blir gave til meg selv når jeg er under 80 kg.

PT sier vekten ikke er så viktig da jeg bygger muskler og har stor fremgang som er artig å se.

Men jeg vil være under 80, og så under 70 med tiden.

Fortsetter under...

Hei!

Kanskje du blir sånn jeg vil se ut:-)

Demi-Moore.jpg

jeg liker Demi Moore, og denne filmen:-)

3K8ihgv.gif

noen ganger har man helter helt utenfor det man selv kan bli.

men jeg har prøvd og ikke gitt opp:-)   (jeg må bare få mer selvdisiplin, noe jeg ikke har nok av, men jeg er sta, det er også bra)

har du sette filmen?

Annonse

Da ble det to knekkebrød med lettere fløtemysost og så senere en boks vanilje magerkesam med blåbær blandet ut i zeroh...

er litt sulten ennå

kan spise 200 kcal til sier myfitnesspal appen

blir kanskje et knekkebrød til

Da ble det to knekkebrød med lettere fløtemysost og så senere en boks vanilje magerkesam med blåbær blandet ut i zeroh...

Hva blandet du den magre vaniljekesamen ut med sa du? :) Zeroh... Mener du saft? Ble litt nysgjerrig, og ev. hvilken smak?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...