Gå til innhold

kommunikasjonsvansker mellom AS og NT

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva skal du ha til middag i morgen?

Jeg skal lage smørstekt indisk kylling og smørstekte fileter ala corn, stekt ris med cashewnøtter og rosiner,, frisk raita, papadam, og nanbrød, det siste bare hvis jeg virkelig våkner med overskudd:-) den smørstekte kyllingen er fantastisk god, om du vil ha oppskrift kan jeg sende deg. Smaken på sausen er vindunderlig rik, ja det er jo mye kryddere i indisk kjøkken, men likevel er denne retten en klar favoritt hos oss...jeg gleder meg:-) Toppet med frisk koriander....mm

Oppskriften på den smørstekte kyllingen vil jeg gjerne ha. Indisk mat med kylling er min favoritt :D Mange gode smaker og krydder i indisk mat.

Hva jeg skal ha i morgen vet jeg ikke, men trolig ikke noe som er så avansert som ditt :) Noe jeg synes er godt er appelsinmarinert kylling stekt i leirgryte og en appelsinsaus og ris inntil.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...