AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Mitt barn på 6 år er plaget med atopisk eksem. Mye bedre nå, men får litt på fingrene.Men siden i sommer har hun vært plaget med folikler, rett under rumpa, litt på baksiden av låret og i knehasene. Dette fikk hun etter å ha vært på et badeland i sommer- Jeg har hørt at det skyldes virus, så hun kan ha blitt smittet der? Jeg har lest at man kan ha det i 2 år, så blir man immun og det forsvinner av seg selv.Man kan stikke hull på de (de ligner på kviser), men det vil jeg ikke... og lege kan skjære... men jenta mi er livredd, nei ikke skjære!er det noe jeg kan smøre? Jeg syns jeg merket litt bedring når jeg kombinerte antibakteriell salve og Elocon (eksemsalve), kan det hjelpe å pensle krystallfiolett for å tørke ut tro? Andre tips?Bør jeg søke lege, eller skal jeg bare la dette gå over av seg selv, nå på vinteren er dette dekket uansett.... Anonymkode: cadd2...490 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/408809-follikler/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.