Gå til innhold

hva får du fra NAV pr mnd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei!

Hva får du fra NAV pr måned?

Da tenker jeg på hva du får i trygd, inkludert barnetrygd, forskjellige støtteordninger, ja, og allt mulig annet som du får fra NAV.

Anonymkode: e0cd0...43d

Får ikke noe "ekstra". Kanskje jeg kunne fått det hvis jeg hadde energi og skamløshet til å anstrenge meg for å få det.

Anonymkode: 0c784...9b6

Annonse

Du tilhøres trygdeadelen da.

Anonymkode: 0c125...3c7

Vet ikke hva trygdeadelen vil si jeg. Får 66% (eller noe sånn) av lønna jeg hadde da jeg jobbet. Også har jeg boliglån og studielån som trekker ned skatten noe. Føler meg omtrent like adel som jeg gjorde første året i læra.

Wow, det var mye bare aap!

Du må vel ha tjent j**** mye den gangen du jobba? :o

Anonymkode: e0cd0...43d

Tjente helt normalt. Klagde ikke på lønna, men det er mange som tjener langt bedre. Lå på rundt 470 000 brutto i året inkl. feriepenger. Ganske normal håndtverkerlønn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...