Gå til innhold

Ulovlig kjønnslemlestelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener å ha vært utsatt for ulovlig kjønnslemlestelse under noe som ellers skulle vært en narkosebehandling.

Jeg mistet med en gang normal ereksjon, og jeg har etter vært blitt sterkt invalidisert av inngrepet. Nylig mistet den ene testikkelen helt funksjon, noe jeg ikke tror ville skjedd hadde det ikke vært for inngrepet.

Det jeg tror har blitt gjort er at de har gått inn via rectum og kuttet forbindelser mellom roten av penis og pelvis, eventuellt også nervebaner. Noe som gjør at en mister normal ereksjonsvinkel. Min ereksjonsvinkel gikk fra dagen før narkosebehandlingen å peke nesten rett opp til dagen etter å vende litt ned. Noe som ikke er mulig uten at det har vært foretatt et inngrep.

Sykehuset nekter selvsagt for at et slikt inngrep har skjedd siden dette ville være en alvorlig ondskapsfull forbrytelse. Mitt problem er bare da at jeg ble utsatt for et slikt inngrep og at jeg er invalidisert av det.

Jeg er mentalpasient på dom, og annser meg som uskyldig dømt.

Anonymkode: c22e3...dfe

Skrevet

Om du er mentalpasient på dom har du kanskje en advokat? Jeg tror det ville være riktig å starte der. 

Anonymkode: a9ff3...980

Skrevet

Jeg mener å ha vært utsatt for ulovlig kjønnslemlestelse under noe som ellers skulle vært en narkosebehandling.

Jeg mistet med en gang normal ereksjon, og jeg har etter vært blitt sterkt invalidisert av inngrepet. Nylig mistet den ene testikkelen helt funksjon, noe jeg ikke tror ville skjedd hadde det ikke vært for inngrepet.

Det jeg tror har blitt gjort er at de har gått inn via rectum og kuttet forbindelser mellom roten av penis og pelvis, eventuellt også nervebaner. Noe som gjør at en mister normal ereksjonsvinkel. Min ereksjonsvinkel gikk fra dagen før narkosebehandlingen å peke nesten rett opp til dagen etter å vende litt ned. Noe som ikke er mulig uten at det har vært foretatt et inngrep.

Sykehuset nekter selvsagt for at et slikt inngrep har skjedd siden dette ville være en alvorlig ondskapsfull forbrytelse. Mitt problem er bare da at jeg ble utsatt for et slikt inngrep og at jeg er invalidisert av det.

Jeg er mentalpasient på dom, og annser meg som uskyldig dømt.

Høres lite sannsynlig ut, men det må da være mulig å få sjekket opp dette hos en uavhengig lege?

Anonymkode: 97161...d18

Skrevet

Jeg vet ikke hvor mye hensikt det har å argumentere mot vrangforestillinger, men har du tenkt over følgende:

- Hvilke motiver skulle helsevesenet ha for å bruke penger på et totalt unødvendig inngrep?

- Hvordan kan en testikkel "miste funksjon" (hva enn nå som menes med det?) ved at nervebaner kuttes?

- Hvordan kan du være så sikker på at du er utsatt for akkurat dette inngrepet (som for øvrig ikke er mulig å gjøre)?

Jeg håper du i fremtiden vil få bedre behandling for psykoselidelsen din.

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det var slik at dette var noe jeg innbillte meg burde jeg selvsagt snakke med psykolog. Det er ikke mulig å inbille seg at en mister ereksjons vinkelen siden dette kun kan skje etter et alvorlig fysisk traume til pelvis regionen noe jeg tar som ett bevis på at det her har skjedd et ulovlig. Jeg er ikke dømt for noe seksuellt eller som har særlig lang strafferamme. Dersom vi noensinne skal få ett fritt samfunn må det fram i offentlighetens at slike overgrep faktisk foregår. Fortielse er ikke noe å bygge framtiden på. Forøvrig kvalmer dagens samfunn meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det var slik at dette var noe jeg innbillte meg burde jeg selvsagt snakke med psykolog. Det er ikke mulig å inbille seg at en mister ereksjons vinkelen siden dette kun kan skje etter et alvorlig fysisk traume til pelvis regionen noe jeg tar som ett bevis på at det her har skjedd et ulovlig. Jeg er ikke dømt for noe seksuellt eller som har særlig lang strafferamme. Dersom vi noensinne skal få ett fritt samfunn må det fram i offentlighetens at slike overgrep faktisk foregår. Fortielse er ikke noe å bygge framtiden på. Forøvrig kvalmer dagens samfunn meg. 

Hvorfor har sykehuset begått dette overgrepet?

Anonymkode: 97161...d18

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...