Gå til innhold

Matvarer nesten gratis.. Hvilke og hvor?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lurer også på hvilke varer det er, og hvor de selges, for jeg har ikke sett noe til dem. Begynner å mistenke at det bare er rykter, eller kanskje det er pensjonistene som sitter klare utenfor når butikken åpner og grafser til seg alt slik at vi andre ikke ser snurten av billigvarene? Her er maten dyrere enn jeg kan huske at den noen gang har vært. Jeg vurderer å kutte ned på  spisingen. Akk ja, livet er hardt og så dør man.  Lykke til med jakten på billigvarene!

Jeg kjøpte ferdigkokt risgrøt, risgrøt på tørrpakke, tørrpakke spaghetti, Dolmio pastasaus, Uncle Bens glass, poser med bearne saus,Baligryte, Mexikansk gryte, diverse supper , ketchup og sennep , rødkår og bakepapir superbillig.

På Rema.

Det var den dagen ryktene spredde seg på FB, ....og dagen før de store avisoverskriftene.

Anonymkode: 035b5...f78

Jeg kjøpte ferdigkokt risgrøt, risgrøt på tørrpakke, tørrpakke spaghetti, Dolmio pastasaus, Uncle Bens glass, poser med bearne saus,Baligryte, Mexikansk gryte, diverse supper , ketchup og sennep , rødkår og bakepapir superbillig.

På Rema.

Det var den dagen ryktene spredde seg på FB, ....og dagen før de store avisoverskriftene.

Anonymkode: 035b5...f78

Dolmio pastasaus har vært råbillig i flere måneder.

Dette til orientering.

Anonymkode: 5d157...87e

Annonse

Jeg lurer også på hvilke varer det er, og hvor de selges, for jeg har ikke sett noe til dem. Begynner å mistenke at det bare er rykter, eller kanskje det er pensjonistene som sitter klare utenfor når butikken åpner og grafser til seg alt slik at vi andre ikke ser snurten av billigvarene? Her er maten dyrere enn jeg kan huske at den noen gang har vært. Jeg vurderer å kutte ned på  spisingen. Akk ja, livet er hardt og så dør man.  Lykke til med jakten på billigvarene!

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/julen/ellevill-julepriskrig-saa-mye-faar-du-for-under-femtilappen/a/23575364/

Anonymkode: 4702b...3de

Hvem er det som betaler for husholdningens mat. Kvinnene!

Er det det? Hos meg er naturlig nok det siden jeg er den eneste voksne i husholdningen, men når jeg er sammen med min kjære og vi handler betaler jeg ikke noe som helst. Om jeg tar frem lommeboka får jeg kjapt beskjed om at han betaler. :)

Jeg syns disse tilbudene er kjempeflott. Hvorfor?

Hvem er det som eier butikkene? Menn.

Hvem er det som betaler for husholdningens mat. Kvinnene!

Skulle bare mangle. Men dette er ubetydelig i en større skala. Men, en dag vil komme. Kampen lever videre!

Tuller du eller?

Anonymkode: 5d157...87e

Kvinner bør betale for sin mat, menn bør betale for sin mat. Men egentlig så er menn ubrukelige og overflødige med dagens vitenskap...... hvem er det som kriger? Menn. Hvem er det som voldtas? Kvinner!!!

Nå tuller du bare.

Anonymkode: 2e137...06e

Annonse

Kvinner bør betale for sin mat, menn bør betale for sin mat. Men egentlig så er menn ubrukelige og overflødige med dagens vitenskap...... hvem er det som kriger? Menn. Hvem er det som voldtas? Kvinner!!!

Nå kjeder du deg tydeligvis. Du bør kanskje prøve å lage litt mer realistiske profiler når du leker deg.

Synes du ikke han kler et medlemsskap i Ottar altså? :-)

Tja... synes ikke dette forsøket har vært særlig troverdig. Det er nok bedre om både han og Linda slår seg sammen og tilfører et tredje element som er litt mer morderne, dersom målet er å fremstå som troverdig. Men nå er vel neppe det målet da...

Tja... synes ikke dette forsøket har vært særlig troverdig. Det er nok bedre om både han og Linda slår seg sammen og tilfører et tredje element som er litt mer morderne, 

De får slå seg sammen med Søt & Spretten.

Anonymkode: d5532...014

Gjest Gargamel

Jeg synes dere får slutte å spekulere. Det er opplagt at O77ar er en tulleprofil, det skal jeg gå med på, men jeg et slett ikke sikker på om det gjelder de andre. Jeg synes dere har tynt grunnlag, og overvurderer egen intuisjon. 

Nylig var det en tråd om anoreksi hvor flere av dere spekulanter her trodde dere visste hvem ts var, og hele tråden skled fullstendig ut. De spekulasjonene var feil, og dere bør være mindre skråsikre i fremtiden.

Endret av Gargamel

Jeg synes dere får slutte å spekulere.

Nylig var det en tråd om anoreksi hvor flere av dere spekulanter her trodde dere visste hvem ts var, og hele tråden skled fullstendig ut. De spekulasjonene var feil, og dere bør være mindre skråsikre i fremtiden.

Akkurat den tråden var bare trolling. Det er helt opplagt.

Anonymkode: 2e137...06e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...