Gå til innhold

Matvarer nesten gratis.. Hvilke og hvor?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes dere får slutte å spekulere. Det er opplagt at O77ar er en tulleprofil, det skal jeg gå med på, men jeg et slett ikke sikker på om det gjelder de andre. Jeg synes dere har tynt grunnlag, og overvurderer egen intuisjon.

Nylig var det en tråd om anoreksi hvor flere av dere spekulanter her trodde dere visste hvem ts var, og hele tråden skled fullstendig ut. De spekulasjonene var feil, og dere bør være mindre skråsikre i fremtiden.

Jeg er enig i at man i utgangspunktet ikke skal spekulere i hvem som står bak anonyme innlegg eller nick. Synes allikevel det stiller seg litt annerledes når gamle dolere produserer en haug med tulleinnlegg. Jeg liker best når folk mener det de skriver.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...