Female Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Har en brødoppskrift, hvor det skal brukes Melasse. Men jeg får ikke tak i det.. Noen som har noen tips?? Har forsøkt dagligvare, helsekost, og apotek.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melaisa Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Jeg har kjøpt melasse på helsekostforretning i Bergen. Du får ringe rundt til dem du har i nærheten, og om de ikke har - kan de sikkert skaffe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wulfi Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Melasse ??? Sånn som vi gir til hesten ??? Vet at de selger på felleskjøpet. (Sånt svart klissete stoff som smaker namm???) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Female Skrevet 5. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2002 Melasse ??? Sånn som vi gir til hesten ??? Vet at de selger på felleskjøpet. (Sånt svart klissete stoff som smaker namm???) Jepp, akkurat.:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Female Skrevet 5. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2002 Jeg har kjøpt melasse på helsekostforretning i Bergen. Du får ringe rundt til dem du har i nærheten, og om de ikke har - kan de sikkert skaffe. Prøver og prøver, men det er visst litt vanskelig.... Får gå på igjen på mandag, det er en helsekostbutikk igjen her i by'n jeg ikke har vært innom... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wulfi Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Jepp, akkurat.:-) De har på felleskjøpet.Selges i dunker på 25 liter. Sett i gang å bake.....*ler* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melaisa Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Prøver og prøver, men det er visst litt vanskelig.... Får gå på igjen på mandag, det er en helsekostbutikk igjen her i by'n jeg ikke har vært innom... :-) Kinsarvik frukt i Bergen har i alle fall. De er jo sikkert med i en kjede....? Men jeg vet ikke hva den heter. Ikke sunkost i alle fall. Skal du bake brød med lav glykemisk indeks, eller...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Female Skrevet 5. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2002 De har på felleskjøpet.Selges i dunker på 25 liter. Sett i gang å bake.....*ler* *gulp*....det blir mye brød...*lol*... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Female Skrevet 5. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2002 Kinsarvik frukt i Bergen har i alle fall. De er jo sikkert med i en kjede....? Men jeg vet ikke hva den heter. Ikke sunkost i alle fall. Skal du bake brød med lav glykemisk indeks, eller...? Veeel, glykemisk indeks meg her, og der... Har iallfall oppskrift, men det er ikke _jeg_ som skal bake da.. Skulle bare prøve å få tak i dette for ei jeg kjenner i dag... Så ble jeg avslørt som _ikke bakende_ :-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brødbakern Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Jepp, akkurat.:-) Kjenner du ingen som har hest 'a, så du kan få litt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Female Skrevet 6. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2002 Kjenner du ingen som har hest 'a, så du kan få litt. Jo'a, Wulfi har...*s* Men skal ikke spise opp godisene for hesten vel?? Ell å si'ru? (vet hvem du er. så ædda bædda...:-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bruke Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Prøv en innvandrerbutikk. Mener jeg så det sist jeg var innom Asiamat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Female Skrevet 10. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2002 Prøv en innvandrerbutikk. Mener jeg så det sist jeg var innom Asiamat. Ok, skal sjekke om jeg kommer innom en slik butikk...:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Female Skrevet 10. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2002 Prøv en innvandrerbutikk. Mener jeg så det sist jeg var innom Asiamat. Ok, skal sjekke om jeg kommer innom en slik butikk...:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.