Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk det av legen for et år siden ifbm flyskrekk, men har ikke brukt det før nå. Ville teste det "i trygge omgivelser" en gang for å se hvordan jeg reagerer. Har vært ganske on edge i hele dag, så tenkte jeg kunne se om det bedret noen av symptomene.

Tok 20mg propronalol for en time siden. Føler meg veldig kraftløs i armene og særlig hender og fingre. Skulle vaske opp nettopp og det var tungt å gripe om ting. Må anstrenge meg ekstra mye for å bare skrive dette på tastaturet. Er dette normalt?

Skrevet

Har jeg aldri opplevd. Eneste jeg merket var at angstsymptomene ble mindre og pulsen roligere og mindre ekstraslag.

Men det er jo en mulig bivirkning, men jeg trodde langt større doser skulle til.

Jeg tok for øvrig som regel 10 mg. Det holder ofte.

Skrevet

Ja burde testa 10mg først, angrer litt nå. Merker mindre hjertebank, men er kald på henda og beina og føler meg litt rar. Burde nok heller ta det når jeg virkelig har ordentlig angst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...