Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg brukte dette tidligere. 25 mg kveld for å sove. Ikke nå lenger siden jeg hørte at man la på seg. Nå slanker jeg meg, men jeg slliter med å sove. En gang i blant unner jeg meg en tablett, men, jeg vil gjerne bruke det igjen. Er det noen her som slanker seg med dette, og går ned normalt ?

Anonymkode: a0278...17f

Fortsetter under...

Jeg hadde aldri klart det om jeg sto på det fast PGA søtsuget

Har brukt det før, og ja jeg fikk søtsug men det ignorerte jeg. Det jeg lurer på er om det er selve pilla som setter ned stoffskifte eller ikke. Har lest i andre forum om dette og svarene er veldig forskjellige så jeg har fått et litt rottete inntrykk av dette. Har også lest svar fra leger om dette, de har også svart forskjellig.

Annonse

Jeg brukte dette tidligere. 25 mg kveld for å sove. Ikke nå lenger siden jeg hørte at man la på seg. Nå slanker jeg meg, men jeg slliter med å sove. En gang i blant unner jeg meg en tablett, men, jeg vil gjerne bruke det igjen. Er det noen her som slanker seg med dette, og går ned normalt ?

Jeg har aldri oppnådd vektnedgang når jeg tar ap. 

• 2 uker senere...

Jeg gikk på Seroquel (= Quetiapin) 1200 mg, men om det var et dårlig spisemønster eller medisinen jeg la på meg av, vet jeg ikke. Alle kan legge på seg av dårlige spisevaner eller spisemønster. Jeg spiste sunt, men hva hjelper det når det kun var ett stort måltid i løpet av en dag? Jeg har gått fast på 20 mg Zyprexa, som er kjent for vektoppgang, men denne har jeg hatt stabil vekt på og ikke hatt problemer med vektnedgang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...