aal Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Jeg får alltid blå/lilla lepper når jeg er ute i kulden en stund, hender og ansikt(arr etter kviser). Jeg fryser nødvendigvis ikke, og det tar ikke lange tiden før leppene er blå/lilla. Skyldes dette kun dårlig blodsirk.? Så tidlig som på barneskolen(som jeg husker) så fikk jeg fort blå/lilla lepper. Er det mulig å ha dårlig blodsirk. så tidlig ilivet når man ikke har hatt uvanlige spisevaner? Jeg er så og si aldri syk. Når jeg hoster litt så blir som regel familie og venner sengeliggende med feber, smerter og fæl hoste. Hvis du skulle lure på det. Håper på svar, for det er ganske plagsomt. Og går på en måte utover selvtillit og turer og aktiviteter nå på vinteren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 aal. Enkelte helt friske som deg har dette. Ved undersøkelser finner man intet galt hverken ved blodet, hjertet eller blodsirkulasjonen. Blåfargen kommer av at kapilærne (de aller minste blodårene) ligger langt ute i huden og at underhudsvevet er tynt. Ved enkelte sykdommer kan man også finne dette fenomenet, men da vil man selv merke at noe er skikkelig galt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.