Gå til innhold

Lørdagskveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal du gjøre noe hyggelig og morro og sosialt i kveld, eller skal du sitte alene og deppe?

Anonymkode: 354f9...76e

Gjest Gargamel
Skrevet

Jeg har en slags dugnadsarbeid hele dagen og kvelden som går ut på å sitte mye alene. Blir vel fortsatt intensiv surfing og dol'ing.

Skrevet

Burde ha jobba, men er for sliten etter barnevaktsdag for en 4-åring. Jeg begynner visst å bli gammel.

Skrevet

Jeg har vært ute i hele dag så kvelden skal tilbringes alene på sofaen. Deilig!!!

Nicklusheletida
Skrevet

Lager god mat sammen med kjæresten som skal spises forran tv. Tv- kveld i kveld. Deilig at det ikke er noe annet som skjer :) 

Skrevet

Skal du gjøre noe hyggelig og morro og sosialt i kveld, eller skal du sitte alene og deppe?

Anonymkode: 354f9...76e

Har spist taco. Får se om det er noe på tv. 

Skrevet (endret)

Det får bli en pepperoni-pizza, og så kokka og deppings utover natten.

Så sånn er det med den saken.

not-sure-if-everything-sucks-because-im-

Endret av Shirley
Skrevet

Tja, som alltid :D Sitte med PC, spise godteri og skravle med samboer :) Med andre ord en helt ordinær lørdag i mitt tilfelle - og det vil ikke si at jeg depper ;)

Skrevet

Det blir en rolig kveld hjemme alene :) Dessverre blir det bare most eller flytende mat de neste dagene, så er veldig lite spennende i matveien.

Skrevet

Bra å rydde opp restene ja, når man spiser taco så fyker alt i alle kanter... og man vil jo ikke ha mat på tven.

Hahaha...morsom du. 

Skrevet

Den har jeg aldri hørt om. Men det er bedre med hjemmelaget lasagne.

Man tager det med haver.

2_DrOetker72.jpg

Skrevet

Hjemmekveld med TV og god mat.  Men jeg var ute og så på håndballkampen i går og skal ut i morgen å se Norge-Tyskland sammen med en haug andre.  Jeg er slett ikke underernært på sosialomgang lenger.

Gjest Gargamel
Skrevet

Pass deg, snart blir du psyk.

Kanskje det, men kan hende det toget har gått når det ikke har skjedd hittil.

Skrevet

Føler med deg, da blir det ikke noe 'døgnings' før du blir 67...

Tror ikke han går glipp av så mye, vel.

Anonymkode: ce7b2...410

Skrevet (endret)

Ja, men godt er det ikke... :P

Nei, egentlig ikke. Man blir veldig "tung" og oppblåst i magen og småkvalm av pizza.

Bra man har en 10-15 liter kokka på lager, vel.

Endret av Shirley
Skrevet

Jeg har spist halvveis hjemmelaget pizza og sett film sammen med kjæresten. Ellers bare slappa av foran tv eller pc. Jeg synes sånne lørdagskvelder er behagelige. Men nå skal jeg snart legge meg.

Skrevet

Får vel snart begynne å hamstre for julen.

Det blir mange helligdager, så det gjelder å planlegge skikkelig.

Anonymkode: a533c...e94

Skrevet

Får gå i forskjellige butikker, vel.

Nok tryggest det. Litt pinlig å kjøpe 500 liter kokka i samme butikk, vel.

Skrevet

Hubba Bubba?

Nei, isj, det er jo bare klissete og søtt. Pops, som er enda søtere :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...