Gå til innhold

Sedasjon? Hvordan oppleves det?

Anbefalte innlegg

Jeg har tannlegeskrekk og en veldig overaktiv brekningsrefleks, så jeg har ikke vært til tannlegen på mange, mange år. Nå har jeg fått en tannbyll som driver meg til vanvidd. En lokal tannlege tilbyr "våken intravenøs sedasjon". Hva er det? Hvordan føles det? 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/408959-sedasjon-hvordan-oppleves-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tannlegeskrekk og en veldig overaktiv brekningsrefleks, så jeg har ikke vært til tannlegen på mange, mange år. Nå har jeg fått en tannbyll som driver meg til vanvidd. En lokal tannlege tilbyr "våken intravenøs sedasjon". Hva er det? Hvordan føles det? 

Her kan du lese mer om hvordan tannbehandling ved våken sedasjon foregår.

Jeg gjorde en lokal operasjon hvor jeg da fikk tilført beroligende medisiner intravenøst. Tror dette er noe av det samme, men at du får et mildt narkosemiddel i tillegg til beroligende middel.

Anonymkode: 108fe...fe5

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...