Gå til innhold

Er det virkelig angst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lurt på å prøve uten medisiner på nyåret :) DEt må jo gå en gang :)

Beklager, men det tror jeg det er liten sjangse for.

Anonymkode: 6aad6...368

Skrevet

Kanskje en større dose Fluxoterin?

Ja det skulle sykepleieren ta opp med psykiateren, kanskje det ja. 

Skrevet

Har ikke noe valg ang rarheten, jeg blir bare rar. Må jo bare akseptere det. 

Hei!

'Alle har vi et valg.

Skrevet

Hei!

'Alle har vi et valg.

Kan du velge å ikke ha autisme?

Skrevet (endret)

Jeg har lurt på å prøve uten medisiner på nyåret :) DEt må jo gå en gang :)

Det går sikkert like fint som den vinteren/våren du livredd måtte gå rundt i hvert rom med lommelykt på natten for å sjekke om din familie levde. Du kjempet langt ut over høsten og vinteren med å komme tilbake til et litt mer stabilt liv. Du vet den gang da du var livredd for å sitte i passasjersetet i bilen fordi du var overbevist om at bilene i motgående kjørefelt ville kræsje inn i deg. Du var vettskremt hver eneste dag fordi du følte du "tok inn alt", og hadde ikke noen form for beskyttelse. I blant føler jeg du glemmer de fryktelige nedturene du har som følge av at du seponerer.

Endret av XbellaX
Skrevet

Hei!

'Alle har vi et valg.

Men jeg velger ikke å være rar. 

Skrevet

Hei!

'Alle har vi et valg.

Vær så snill å ikke oppmuntre stjernestøv til å slutte på medisiner, har du opplevd henne uten? Hun har vært vettskremt og fortvilet hver eneste gang hun har forsøkt dette, i årevis. Jeg ber deg innstendig om å la være.

Skrevet

Det går sikkert like fint som den vinteren/våren du måtte gå rundt i hvert rom livredd og med lommelykt på natten for å sjekke om din familie levde. Du kjempet langt ut over høsten og vinteren med å komme tilbake til et litt mer stabilt liv. Du vet den gang da du var livredd for å sitte i passasjersetet i bilen fordi du var overbevist om at bilene i motgående kjørefelt ville kræsje inn i deg. Du var vettskremt hver eneste dag fordi du følte du "tok inn alt", og hadde ikke noen form for beskyttelse. I blant føler jeg du glemmer de fryktelige nedturene du har som følge av at du seponerer.

Ofte glemmer jeg det ja, det blir fjernt. Jeg tenker bare det må gå en gang :) Må være optimistisk og, kanskje det holder med fluoxetin. 

Skrevet (endret)

Ofte glemmer jeg det ja, det blir fjernt. Jeg tenker bare det må gå en gang :) Må være optimistisk og, kanskje det holder med fluoxetin. 

Hva du enn velger å gjøre stjernestøv så gjør det ihvertfall i samråd med psykiateren. 

Vedr. angsten din, hvordan håndterer du den? Hvorfor kan du ikke gå til frisøren selv om du blir rar? Gjør det noe? Kan du ikke bare si at "beklager jeg er så sliten så jeg må bare få summet meg litt" eller noe slikt. Du besvimer ikke, du dør ikke, kanskje det kan hjelpe å lære seg teknikker for å roe seg selv ned: puste rolig, snakke med seg selv, fokusere på noe konkret i rommet, osv osv. Får du hjelp av pleieren til noe av dette siden han sier dette er angst? 

Edit: Fjernt for deg ja, ikke fjernt for alle andre rundt deg.

Endret av XbellaX
Skrevet

prøver sitere deg, får ikke til, beklager,

svaret var til deg, du bør ikke prøve uten medisiner,

jeg er lei meg for å skrive det, 

det har mest med din tro på autoriteter og ditt totale liv, ønske om noe annet, uti fra det, har du det nok, relativt så bra som du kan få det.

Skrevet

Hva du enn velger å gjøre stjernestøv så gjør det ihvertfall i samråd med psykiateren. 

Vedr. angsten din, hvordan håndterer du den? Hvorfor kan du ikke gå til frisøren selv om du blir rar? Gjør det noe? Kan du ikke bare si at "beklager jeg er så sliten så jeg må bare få summet meg litt" eller noe slikt. Du besvimer ikke, du dør ikke, kanskje det kan hjelpe å lære seg teknikker for å roe seg selv ned: puste rolig, snakke med seg selv, fokusere på noe konkret i rommet, osv osv. Får du hjelp av pleieren til noe av dette siden han sier dette er angst? 

Edit: Fjernt for deg ja, ikke fjernt for alle andre rundt deg.

Skal si til psykiateren at jeg vil slutte, har tenkt på det en stund. 

Ja har fått råd om å fokusere på noe i rommet, telle noe osv. Men rarheten er så overveldene. Men takk for råd :) Skal prøve. Men jeg tør ikke gå til frisøren, får sikkert ikke time nå før jul heller. Skulle nesten hatt noen med meg, men ser rart ut det og. Kunne tatt masse vival. Kanskje det hjelper. 

Har gått på risperdal over et år nå. 

Skrevet

Missmas har kuttet på medisiner og føler seg bra, da er det håp for meg også :)

Det er gjennomtenkt. God natt til dere :)

Skrevet

Skal si til psykiateren at jeg vil slutte, har tenkt på det en stund. 

Ja har fått råd om å fokusere på noe i rommet, telle noe osv. Men rarheten er så overveldene. Men takk for råd :) Skal prøve. Men jeg tør ikke gå til frisøren, får sikkert ikke time nå før jul heller. Skulle nesten hatt noen med meg, men ser rart ut det og. Kunne tatt masse vival. Kanskje det hjelper. 

Har gått på risperdal over et år nå. 

Du gir meg grått hår mht til dine medisiner, men jeg forstår også at slik du har det ikke er ok, det er vondt. 

Ta med deg noen, det ser ikke rart ut i det hele tatt, så kan vedk bare vente med deg til du er ferdig. Og får du ikke før jul så er det da ingenting i veien for å forsøke romjulen :-)

Skrevet

Missmas har kuttet på medisiner og føler seg bra, da er det håp for meg også 

Trodde hun haddee byttet medisin.

Skrevet

Du gir meg grått hår mht til dine medisiner, men jeg forstår også at slik du har det ikke er ok, det er vondt. 

Ta med deg noen, det ser ikke rart ut i det hele tatt, så kan vedk bare vente med deg til du er ferdig. Og får du ikke før jul så er det da ingenting i veien for å forsøke romjulen :-)

Nei det er ikke ok, jeg er lei. Derfor må jeg prøve noe. 

Får tenke på hvem jeg kan ta med meg, klipp skulle jo være fort gjort. 

Skrevet

Trodde hun haddee byttet medisin.

Tror hun har sluttet og har aldri følt seg bedre. 

Skrevet

Tror hun har sluttet og har aldri følt seg bedre. 

Nei, hun går på medisiner. Hun har bare byttet noen. Også har hun lagt om livsstilen. Er du klar for fisk 4 ganger i uka og trening med PT?

Skrevet

Nei, hun går på medisiner. Hun har bare byttet noen. Også har hun lagt om livsstilen. Er du klar for fisk 4 ganger i uka og trening med PT?

Ok da har jeg misforstått. Fisk er godt da, verre med trening med PT. 

Skrevet

Ok da har jeg misforstått. Fisk er godt da, verre med trening med PT. 

Hahaha...ikke sant. Du kan komme hit på bootcamp om du vil. Jeg har en overhormonell 2 år gammel hund her som bare vil ut og løpe og løpe og løpe etter tispene :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...