Gjest Admin Doktoronline Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 Fra tid til annen ser vi at enkelte brukere velger å kommentere på egne innlegg med annen signatur enn de har brukt i hovedinnlegget. Dette anser vi som lite ønskelig, da vi ønsker at debatter i størst mulig grad skal bestå av genuine kommentarer mennesker i mellom.Noen skriver støtteinnlegg til seg selv, mens andre gjør det motsatte. Begge deler anser vi som en form for uærlighet som vi ber dere om å avstå fra. 0 Siter
ISW Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 Tror virkelig det kun er på DOL sykehus avdeling psykiatrisk klinikk at en slik oppfordring er nødvendig. :-)Beklager å tulle, men måtte smile litt når jeg leste denne. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 Er det mulig? Anonymkode: 4ea26...f52 0 Siter
Gjest Admin Doktoronline Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 Er det mulig?Anonymkode: 4ea26...f52For noen er det ikke bare mulig, men snarere en dol-livsstil. Det er litt uklart for redaksjonen hva som gjør at enkelte synes de trenger å ha et tosifret antall brukere registrert. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 For noen er det ikke bare mulig, men snarere en dol-livsstil. Det er litt uklart for redaksjonen hva som gjør at enkelte synes de trenger å ha et tosifret antall brukere registrert. Man har vel et trist liv da.Men det betyr ikke at man driver å svarer seg selv! Anonymkode: 4ea26...f52 1 Siter
Gjest Admin Doktoronline Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 Man har vel et trist liv da.Men det betyr ikke at man driver å svarer seg selv!Anonymkode: 4ea26...f52Nei, det trenger så avgjort ikke bety det. 0 Siter
tonie Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 Jeg er mest imponert over de som svarer og er uenige med seg selv. Det er litt spesielt 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 Sånn har det jo vært siden tidenes morgen her på dol. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 Her er det bare å skjerpe seg. Anonymkode: 4ea26...f52 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 Da så. Anonymkode: ec3ea...8de 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 Kanskje noen med personlighetsspaltning her? DID er sjelden, men selv har jeg over 20 personligheter og dessverre har jeg ikke full kontroll på hva de andre gjør... Men flere kontoer har jeg ikke... Tror jeg... (Helt seriøst innlegg...) Anonymkode: 9b897...a02 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 Kanskje noen med personlighetsspaltning her? DID er sjelden, men selv har jeg over 20 personligheter og dessverre har jeg ikke full kontroll på hva de andre gjør... Men flere kontoer har jeg ikke... Tror jeg... (Helt seriøst innlegg...)Anonymkode: 9b897...a02LOL... Selv har jeg 74 og en halv personlighet å holde styr på. (En halv fordi personlighet nr. 54 er gravid). Tror jeg... Anonymkode: ec3ea...8de 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 LOL... Selv har jeg 74 og en halv personlighet å holde styr på. (En halv fordi personlighet nr. 54 er gravid). Tror jeg...Anonymkode: ec3ea...8deJo, le du, men det var et seriøst innlegg. Jeg har DID.Du bør åpenbart lese deg litt opp før du ler deg ihel: http://www.dissociative-identity-disorder.net/wiki/Trauma-dissociation Anonymkode: 9b897...a02 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 Jo, le du, men det var et seriøst innlegg. Jeg har DID.Du bør åpenbart lese deg litt opp før du ler deg ihel: http://www.dissociative-identity-disorder.net/wiki/Trauma-dissociationAnonymkode: 9b897...a02Unnskyld. Som du er inne på så aner jeg ikke hva DID er, og det var galt av meg å spøke med det. På en måte holdt jeg jo deg for narr, og det beklager jeg veldig. Skal skjerpe meg. Er bare i et barnslig humør. Beklager! Ønsker deg alt godt. Anonymkode: ec3ea...8de 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 Unnskyldningen er godtatt og takk for at du innså at det var galt av deg. DID er multippel personlighetsforstyrrelse som i dag heter Dissosiativ Identitetsforstyrrelse. Det er en lidelse som oppstår når et barn utsettes for alvorlige og gjentatte traumer før det er 6-7 år, dvs. før hjernen har "satt seg". Da blir inntrykk og følelser for overveldende at de må spaltes opp for at personen skal kunne overleve og fungere i livet. "DID or die" er et kjent uttrykk.Men nå skal jeg ikke spore av tråden mer. Beklager, Admin... Unnskyld. Som du er inne på så aner jeg ikke hva DID er, og det var galt av meg å spøke med det. På en måte holdt jeg jo deg for narr, og det beklager jeg veldig. Skal skjerpe meg. Er bare i et barnslig humør. Beklager! Ønsker deg alt godt. Anonymkode: ec3ea...8de Anonymkode: 9b897...a02 0 Siter
Gjest Admin Doktoronline Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 Kanskje noen med personlighetsspaltning her? DID er sjelden, men selv har jeg over 20 personligheter og dessverre har jeg ikke full kontroll på hva de andre gjør... Men flere kontoer har jeg ikke... Tror jeg... (Helt seriøst innlegg...)Anonymkode: 9b897...a02Nei, fenomenet vi adresserer i denne tråden har ingenting med DID å gjøre. 0 Siter
Gjest lurtepå Skrevet 15. desember 2015 Skrevet 15. desember 2015 For noen er det ikke bare mulig, men snarere en dol-livsstil. Det er litt uklart for redaksjonen hva som gjør at enkelte synes de trenger å ha et tosifret antall brukere registrert. Det har jeg lagt merke til, det er mistenkelig mange "men, men'ere" . "så sånn var det med den saken" og "her er det no lurings" kommentarer.Det kan ikke være flere enn 1 person som lager alle de kommentarene, + meg da, en gang imellom, men jeg ble bare bitt av bassillen, så det så. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 15. desember 2015 Skrevet 15. desember 2015 Det er nok flere enn en som har hivd seg den galeien, med "men, men", "bare noe jeg tenkte på" og "vi får se hva som skjer". Kjenner jeg blir fristet selv noen ganger. Men, men.Jeg synes det viktigste er å prøve å ikke mistenke alle og enhver. Det blir veldig dumt når virkelige brukere blir anklaget for å trolle eller være en inkarnasjon av en annen bruker. Ubegrunnede anklager om sånt skjer ganske ofte her er jeg redd, og jeg velger å svare seriøst selv om jeg føler det er en 70% sjanse for å bli lurt. Om jeg blir lurt blir jeg ikke flau over det. Hvem som helst kan jo utgi seg for noen andre på et anonymt forum. 0 Siter
Maglor Skrevet 15. desember 2015 Skrevet 15. desember 2015 Er vel bare små trollspirer som gjør slikt før trollmamma binder dem fast i halen Anonyme ignorerer jeg nesten alltid uansett. Yawn. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.