Gå til innhold

Vennligst ikke svar deg selv anonymt!

Anbefalte innlegg

Aspergers Inc.
Skrevet

Det har jeg lagt merke til, det er mistenkelig mange "men, men'ere" . "så sånn var det med den saken" og "her er det no lurings" kommentarer.

Jeg kan garantere at det er mer enn én (minst to, sannsynligvis fler).

Her er det ikke no' lurings.

Så sånn er det med den saken.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Skrevet

Er vel bare små trollspirer som gjør slikt før trollmamma binder dem fast i halen :P

Anonyme ignorerer jeg nesten alltid uansett. Yawn.

Da kan du jo gå glipp av gjennomtenkte kommentarer også. Selv skriver jeg nesten alltid under anonym, da jeg vil unngå å få for mye sensutiv informasjon knyttet til brukeren min. Det er ikke bare teoll som benytter anonymfunksjonen, da hadde den ikke eksistert. Men uansett synes jeg ikke de med nick er så mye mindre anonyme, hvis de da ikke skriver masser personlig og gjennkjennbart under det berukernavnet. 

Men skjønner at moderatorene her kan se hvilken bruker og sikkert ip-adresse) som skriver under anonym. Greit å vite for trollene i alle fall.

Anonymkode: 25ce4...1bb

Gjest lurtepå
Skrevet

Jeg kan garantere at det er mer enn én (minst to, sannsynligvis fler).

Her er det ikke no' lurings.

Så sånn er det med den saken.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Vet du hva? jeg tror det var DU som startet :D

Jeg lurer på (helt seriøst) hva det er med oss aspergere, som er så glade i lurings', trollings' og kakebakerollings'?

Kanskje vi kjeder oss fordi vi er pensjonister?

hvem vet:ph34r:

Skrevet

Jeg lurer på (helt seriøst) hva det er med oss aspergere, som er så glade i lurings', trollings' og kakebakerollings'?

Det er 2 hardcore, helt sikkert 3 totalt, høyst muligens 4 tilsammen.

Så sånn er det.

Anonymkode: 326d4...970

Skrevet (endret)

Da kan du jo gå glipp av gjennomtenkte kommentarer også. Selv skriver jeg nesten alltid under anonym, da jeg vil unngå å få for mye sensutiv informasjon knyttet til brukeren min. Det er ikke bare teoll som benytter anonymfunksjonen, da hadde den ikke eksistert. Men uansett synes jeg ikke de med nick er så mye mindre anonyme, hvis de da ikke skriver masser personlig og gjennkjennbart under det berukernavnet. 

Men skjønner at moderatorene her kan se hvilken bruker og sikkert ip-adresse) som skriver under anonym. Greit å vite for trollene i alle fall.

Hva? Hører deg ikke gjennom Troll/dust/feiging filtret mitt. Går ut fra at det var masse ekstremt sensitiv info i innlegget jeg ikke burde lese uansett :P 

Endret av Maglor
Skrevet

Sånn er det muligens.

Hvem vet.

Men men.

Anonymkode: bc642...191

Skrevet

Menneh - hvis man er scizofren og har flere personligheter da... :D Tenker spesielt på psykiatriforumet.... 

Av og til kan det være at man ønsker å legge til en anonym kommentar - selv om man er trådstarter, 

rett og slett pga man ikke vil at den infoen skal knyttes til sitt "nick" om man er veldig aktiv her... Man føler liksom at de andre dol'erne kjenner en.......

Men skjønner når det blir misbrukt da, om man ikke får nok støttende kommentarer og poster sine egne kommentarer som "andre"... Det blir litt som mannen til fotballfrue gjorde på hennes blogg :)

Anonymkode: e142d...d0f

Skrevet

Hva? Hører deg ikke gjennom Troll/dust/feiging filtret mitt. Går ut fra at det var masse ekstremt sensitiv info i innlegget jeg ikke burde lese uansett :P 

Du beviser jo at man kan trolle under nick også. Gratulerer!

Skrevet

Du beviser jo at man kan trolle under nick også. Gratulerer!

Hva var det, en flue som summet? animated-fly-image-0017.gif

Beautiful_Creatures
Skrevet

Jeg er mest imponert over de som svarer og er uenige med seg selv. Det er litt spesielt :)

HOHO, kunne ikke vært mer enig! LOL De har ihvertfall funnet fram til rett forum;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...