Aspergers Inc. Skrevet 15. desember 2015 Skrevet 15. desember 2015 Det har jeg lagt merke til, det er mistenkelig mange "men, men'ere" . "så sånn var det med den saken" og "her er det no lurings" kommentarer.Jeg kan garantere at det er mer enn én (minst to, sannsynligvis fler).Her er det ikke no' lurings.Så sånn er det med den saken.Bare noe jeg tenkte på.Men men. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 Skrevet 15. desember 2015 Er vel bare små trollspirer som gjør slikt før trollmamma binder dem fast i halen Anonyme ignorerer jeg nesten alltid uansett. Yawn.Da kan du jo gå glipp av gjennomtenkte kommentarer også. Selv skriver jeg nesten alltid under anonym, da jeg vil unngå å få for mye sensutiv informasjon knyttet til brukeren min. Det er ikke bare teoll som benytter anonymfunksjonen, da hadde den ikke eksistert. Men uansett synes jeg ikke de med nick er så mye mindre anonyme, hvis de da ikke skriver masser personlig og gjennkjennbart under det berukernavnet. Men skjønner at moderatorene her kan se hvilken bruker og sikkert ip-adresse) som skriver under anonym. Greit å vite for trollene i alle fall. Anonymkode: 25ce4...1bb 0 Siter
Gjest lurtepå Skrevet 15. desember 2015 Skrevet 15. desember 2015 Jeg kan garantere at det er mer enn én (minst to, sannsynligvis fler).Her er det ikke no' lurings.Så sånn er det med den saken.Bare noe jeg tenkte på.Men men.Vet du hva? jeg tror det var DU som startet Jeg lurer på (helt seriøst) hva det er med oss aspergere, som er så glade i lurings', trollings' og kakebakerollings'?Kanskje vi kjeder oss fordi vi er pensjonister?hvem vet 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 Skrevet 15. desember 2015 Vet du hva? jeg tror det var DU som startet Jeg lurer på (helt seriøst) hva det er med oss aspergere, som er så glade i lurings', trollings' og kakebakerollings'?Kanskje vi kjeder oss fordi vi er pensjonister?hvem vetDet er 2 hardcore, helt sikkert 3 totalt, høyst muligens 4 tilsammen.Så sånn er det. Anonymkode: 326d4...970 0 Siter
Maglor Skrevet 17. desember 2015 Skrevet 17. desember 2015 (endret) Da kan du jo gå glipp av gjennomtenkte kommentarer også. Selv skriver jeg nesten alltid under anonym, da jeg vil unngå å få for mye sensutiv informasjon knyttet til brukeren min. Det er ikke bare teoll som benytter anonymfunksjonen, da hadde den ikke eksistert. Men uansett synes jeg ikke de med nick er så mye mindre anonyme, hvis de da ikke skriver masser personlig og gjennkjennbart under det berukernavnet. Men skjønner at moderatorene her kan se hvilken bruker og sikkert ip-adresse) som skriver under anonym. Greit å vite for trollene i alle fall.Anonymkode: 25ce4...1bbHva? Hører deg ikke gjennom Troll/dust/feiging filtret mitt. Går ut fra at det var masse ekstremt sensitiv info i innlegget jeg ikke burde lese uansett Endret 17. desember 2015 av Maglor 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 Skrevet 17. desember 2015 Vet du hva? jeg tror det var DU som startet Jeg lurer på (helt seriøst) hva det er med oss aspergere, som er så glade i lurings', trollings' og kakebakerollings'?Kanskje vi kjeder oss fordi vi er pensjonister?hvem vetSånn er det muligens.Hvem vet.Men men. Anonymkode: bc642...191 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 Skrevet 17. desember 2015 Menneh - hvis man er scizofren og har flere personligheter da... Tenker spesielt på psykiatriforumet.... Av og til kan det være at man ønsker å legge til en anonym kommentar - selv om man er trådstarter, rett og slett pga man ikke vil at den infoen skal knyttes til sitt "nick" om man er veldig aktiv her... Man føler liksom at de andre dol'erne kjenner en.......Men skjønner når det blir misbrukt da, om man ikke får nok støttende kommentarer og poster sine egne kommentarer som "andre"... Det blir litt som mannen til fotballfrue gjorde på hennes blogg Anonymkode: e142d...d0f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 Skrevet 17. desember 2015 Hva? Hører deg ikke gjennom Troll/dust/feiging filtret mitt. Går ut fra at det var masse ekstremt sensitiv info i innlegget jeg ikke burde lese uansett Du beviser jo at man kan trolle under nick også. Gratulerer! Anonymkode: 25ce4...1bb 0 Siter
Maglor Skrevet 18. desember 2015 Skrevet 18. desember 2015 Du beviser jo at man kan trolle under nick også. Gratulerer!Anonymkode: 25ce4...1bbHva var det, en flue som summet? 1 Siter
Beautiful_Creatures Skrevet 18. desember 2015 Skrevet 18. desember 2015 Jeg er mest imponert over de som svarer og er uenige med seg selv. Det er litt spesielt HOHO, kunne ikke vært mer enig! LOL De har ihvertfall funnet fram til rett forum;-) 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.