Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen her på dol fortjener en stor takk fra meg, så her kommer det.

Tusen takk Madelenemie for at du pusher meg, undersøker ting for meg og støtter meg. Takket være deg har jeg nå fått en diagnose :)

Tusen takk Beautiful_Creatures for all informasjon og for at du orker å svare på alle mine rare spørsmål og forklarer meg at sånn jeg er er helt normalt for sånne som oss :)

Tusen takk XbellaX for alle gode råd du gir meg og for alle forklaringer på hvordan folk fungerer. Du har hjulpet meg mye på mange områder.

Tusen takk Umakenverdt for at du gidder lese alt jeg skriver til deg om gutta mine og for at du trøster meg når verden raser sammen :)

Tusen takk Gargamel for støttende kommentarer og en lengre pm om foto :)

Tusen takk Stjernestøv for at du er så søt og snill :)

Så en takk til alle som har svart på innlegg jeg har skrevet, det er mange som en eller annen gang har skrevet noe jeg har hatt nytte av å lese :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/408996-takk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk Madelenemie for at du pusher meg, undersøker ting for meg og støtter meg. Takket være deg har jeg nå fått en diagnose :)

Tusen takk Beautiful_Creatures for all informasjon og for at du orker å svare på alle mine rare spørsmål og forklarer meg at sånn jeg er er helt normalt for sånne som oss :)

Tusen takk XbellaX for alle gode råd du gir meg og for alle forklaringer på hvordan folk fungerer. Du har hjulpet meg mye på mange områder.

Tusen takk Umakenverdt for at du gidder lese alt jeg skriver til deg om gutta mine og for at du trøster meg når verden raser sammen :)

Så en takk til alle som har svart på innlegg jeg har skrevet, det er mange som en eller annen gang har skrevet noe jeg har hatt nytte av å lese :)

Tusen takk selv for at du er den du er :) Du er snill og har gitt meg mange kloke råd :) Jeg er vel ikke så flink til å følge råd siden jeg står bom stille, men i dag har jeg bestilt meg time til frisøren. 28 desember, gruer meg. Men må jo bare hoppe i det. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/408996-takk/#findComment-3666977
Del på andre sider

Tusen takk selv for at du er den du er :) Du er snill og har gitt meg mange kloke råd :) Jeg er vel ikke så flink til å følge råd siden jeg står bom stille, men i dag har jeg bestilt meg time til frisøren. 28 desember, gruer meg. Men må jo bare hoppe i det. 

Oi så flink du er :) Det kommer til å gå fint. Omdu bare skal klippe håret så tar jo ikke det veldig lang tid. Hadde jeg ikke bodd så vanvittig langt unna så skulle jeg fulgt deg :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/408996-takk/#findComment-3666979
Del på andre sider

Oi så flink du er :) Det kommer til å gå fint. Omdu bare skal klippe håret så tar jo ikke det veldig lang tid. Hadde jeg ikke bodd så vanvittig langt unna så skulle jeg fulgt deg :)

Takk, håper det går bra :) Håper det ikke tar så lang tid nei. Skal få samboeren til å kjøre meg og hente meg, det er jo en trygghet. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/408996-takk/#findComment-3666983
Del på andre sider

Annonse

Du er nå fin du :)

Og jeg synes det er spennende å lese om deg og gutta, du har lært meg mye nytt. Det er nok minst like hyggelig for meg å høre om dem :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/408996-takk/#findComment-3667034
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...