Gå til innhold

Får ikke tak i riskrem!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er poenget med å selge den til 3 kr når det er helt umulig å få tak i?

Anonymkode: 03e8c...d72

Kjøp risengryn, melk og fløte. Kok grøt. Avkjøl. Pisk fløten til krem. Bland og smak til med mandler og evt. essens. Myyyye bedre enn ferdigkjøpt!

Kjøp risengryn, melk og fløte. Kok grøt. Avkjøl. Pisk fløten til krem. Bland og smak til med mandler og evt. essens. Myyyye bedre enn ferdigkjøpt!

Kos sin riskrem smaker fortreffelig!

Men jeg må si meg rimelig lei av denne prisdumpingen som gjør masse juleprodukter helt umulig å få tak i. Om det skyldes kjøpmannens vegring etter å tape penger ved hvert salg eller om det er leverandøren som ikke klarer å produsere tilstrekkelig er for meg som kunde egentlig ikke relevant. Jeg ønsker at varene er tilgjengelig!

De burde hatt en egen "fullpris hylle" med disse varene for oss som gjerne betaler vanlig pris, det er faktisk bedre enn å gå tomhendt fra butikken, enten man er i beita for julepølse, mandler, julebus, edamerost, riskrem eller masipan. Det er tap butikkene når de verken har fornøyde kunder eller varene i hyllene. 

Hva er poenget med å selge den til 3 kr når det er helt umulig å få tak i?

Er flere av de billige varene som er vanskelig å få tak i nå. Blant annet Vossakorven fra Nordfjord Kjøtt som Rema selger. Det er butikkens tommeste hylle for tida.

Anonymkode: b8e7a...44d

Annonse

Hyllene hadde ikke vært tomme for billige produkter om folk ikke hadde vært så griske. På Rema 1000 der jeg bor har de hengt opp en lapp om at man ikke kan kjøpe mer enn 3 stk dersom det er en vare med kraftig redusert pris. Altså, kun 3 stk kos riskrem pr. pers. :)

Annonse

Seriøst??? Bah...hvorfor kan ikke mat bare være mat? Jeg syns det er ille nok med alt saltet og vannet de skal sprøyte inn jeg.

Mer i vekt er det jo ikke da. :) Men sist jeg sjekket inneholdt vanlig kokt skinke 10-13 e-stoffer, noen av dem er naturlige stoffer, men jeg vil ha kjøtt - ikke et lass tilsetningsstoffer. Jeg sluttet i grunnen å spise skinke etter det. Salami inneholder ett e-stoff såvidt jeg husker og roastbiff 1 eller 2, så jeg spiser mye heller det. :) 

Mer i vekt er det jo ikke da. :) Men sist jeg sjekket inneholdt vanlig kokt skinke 10-13 e-stoffer, noen av dem er naturlige stoffer, men jeg vil ha kjøtt - ikke et lass tilsetningsstoffer. Jeg sluttet i grunnen å spise skinke etter det. Salami inneholder ett e-stoff såvidt jeg husker og roastbiff 1 eller 2, så jeg spiser mye heller det. :) 

Jeg spiser ikke kokt skinke selv heller. Men hundene mine får det som godbiter i trening. Jeg trodde det bare var kjøtt. Jeg syns salami og roastbiff er mye bedre enn kokt skinke. Kanskje ikke så rart det da, siden det er renere produkter :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...