Annkarin Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Jeg har verge fordi.jeg satte mye penger over styr under en manisk psykose, men jeg har veldig god økonomi. Nå har jeg fått verdivurdering på en av mine leiligheter på 4,4 mill og jeg vil flytte fra hovedstaden og tilbake til hjembyen min. Derfor vil jeg selge min leilighet i hovedstaden og kjøpe en mindre en til rundt 3 mill, kjøpe ferieleilighet i utlandet samt ha penger nok til en liten buffer. Er dette ting som fylkesmannen innvilger? Jeg burde jo bestemme selv? Verge sier hun må søke fylkesmannen om dette og det tar tre måneder for han å fatte vedtak.Burde jeg si opp vergen min siden jeg ikke har manisk psykose lenger? Egentlig er det ganske deilig å ha noen til å betale regningene og gjøre skatten for meg og så videre da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409022-verge-og-ferieleilighet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Jeg har verge fordi.jeg satte mye penger over styr under en manisk psykose, men jeg har veldig god økonomi. Nå har jeg fått verdivurdering på en av mine leiligheter på 4,4 mill og jeg vil flytte fra hovedstaden og tilbake til hjembyen min. Derfor vil jeg selge min leilighet i hovedstaden og kjøpe en mindre en til rundt 3 mill, kjøpe ferieleilighet i utlandet samt ha penger nok til en liten buffer. Er dette ting som fylkesmannen innvilger? Jeg burde jo bestemme selv? Verge sier hun må søke fylkesmannen om dette og det tar tre måneder for han å fatte vedtak.Burde jeg si opp vergen min siden jeg ikke har manisk psykose lenger? Egentlig er det ganske deilig å ha noen til å betale regningene og gjøre skatten for meg og så videre da.Det er bra at det tar tid å få avgjort en så viktig beslutning. Jeg synes så avgjort ikke at du skal si opp vergen din, jeg tror du fortsatt trenger hjelp i evt. fremtidige dårlige faser. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409022-verge-og-ferieleilighet/#findComment-3667261 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.