InMyPlace Skrevet 17. desember 2015 Skrevet 17. desember 2015 Jeg ser at du i en tråd svarer at du aldri har skrevet ut Lyrica til pasienter. Lurer på hvorfor, det virker jo som en ganske harmløs angstdemper. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. desember 2015 Skrevet 17. desember 2015 Den har et betydelig misbruks/avhengighetspotensiale. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. desember 2015 Skrevet 17. desember 2015 Den har et betydelig misbruks/avhengighetspotensiale.Er det så farlig da så lenge det hjelper? 0 Siter
InMyPlace Skrevet 27. desember 2015 Forfatter Skrevet 27. desember 2015 (endret) Er det så farlig da så lenge det hjelper?Det er et godt spørsmål, jeg har jevnlig besøkt dette forumet i 10 år, og for meg virker det som om virkningen av c - preparater mot angst i de fleste tilfellene er mangelfull eller fraværende, heller enn tilstedeværende og fungerende. Se nedover foruminnleggene, hvor mange ganger beretter mennesker om c - preparaters positive virkning i kampen mot angst? God jul forresten, Stardust :-) Endret 27. desember 2015 av InMyPlace 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 Skrevet 27. desember 2015 Det er et godt spørsmål, jeg har jevnlig besøkt dette forumet i 10 år, og for meg virker det som om virkningen av c - preparater mot angst i de fleste tilfellene er mangelfull eller fraværende, heller enn tilstedeværende og fungerende. Se nedover foruminnleggene, hvor mange ganger beretter mennesker om c - preparaters positive virkning i kampen mot angst? God jul forresten, Stardust :-)når det gjelder angst er det pussig nok bare å ta deg sammen, selv om livet er et helvete. Anonymkode: d297c...83e 0 Siter
InMyPlace Skrevet 27. desember 2015 Forfatter Skrevet 27. desember 2015 når det gjelder angst er det pussig nok bare å ta deg sammen, selv om livet er et helvete.Anonymkode: d297c...83eEr det tilfellet når det kommer til de andre psykiske lidelsene, eller er angst, i alle sine fragmenterte utrykksformer, et unntak? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. desember 2015 Skrevet 27. desember 2015 Det er et godt spørsmål, jeg har jevnlig besøkt dette forumet i 10 år, og for meg virker det som om virkningen av c - preparater mot angst i de fleste tilfellene er mangelfull eller fraværende, heller enn tilstedeværende og fungerende. Se nedover foruminnleggene, hvor mange ganger beretter mennesker om c - preparaters positive virkning i kampen mot angst? God jul forresten, Stardust :-)Nettopp Jo takk og god jul til deg og 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 Skrevet 27. desember 2015 Men lyrica vil nok ikke være c preparat lenge til... Anonymkode: f5b07...005 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.