Gå til innhold

N.H.D - Lyrica

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at du i en tråd svarer at du aldri har skrevet ut Lyrica til pasienter. Lurer på hvorfor, det virker jo som en ganske harmløs angstdemper. 

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Den har et betydelig misbruks/avhengighetspotensiale.

Skrevet

Den har et betydelig misbruks/avhengighetspotensiale.

Er det så farlig da så lenge det hjelper?

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Er det så farlig da så lenge det hjelper?

Det er et godt spørsmål, jeg har jevnlig besøkt dette forumet i 10 år, og for meg virker det som om virkningen av c - preparater mot angst i de fleste tilfellene er mangelfull eller fraværende, heller enn tilstedeværende og fungerende. 

Se nedover foruminnleggene, hvor mange ganger beretter mennesker om c - preparaters positive virkning i kampen mot angst?

God jul forresten, Stardust :-)

Endret av InMyPlace
Skrevet

Det er et godt spørsmål, jeg har jevnlig besøkt dette forumet i 10 år, og for meg virker det som om virkningen av c - preparater mot angst i de fleste tilfellene er mangelfull eller fraværende, heller enn tilstedeværende og fungerende. 

Se nedover foruminnleggene, hvor mange ganger beretter mennesker om c - preparaters positive virkning i kampen mot angst?

når det gjelder angst er det pussig nok bare å ta deg sammen, selv om livet er et helvete.

Anonymkode: d297c...83e

Skrevet

når det gjelder angst er det pussig nok bare å ta deg sammen, selv om livet er et helvete.

Anonymkode: d297c...83e

Er det tilfellet når det kommer til de andre psykiske lidelsene, eller er angst, i alle sine fragmenterte utrykksformer, et unntak?

Skrevet

Nettopp :)

Jo takk og god jul til deg og :)

Skrevet

Men lyrica vil nok ikke være c preparat lenge til...

Anonymkode: f5b07...005

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...