Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Samboeren har fortsatt relativt store plager etter bekkenløsning nå tre måneder etter fødselen. Hun er sykemeldt så jeg kan overta foreldrepermisjonen og ta meg av byssing og bæring (aldri så galt at det ikke er godt for noe.. ).

Fysioterapeuten har anbefalt spinning i tillegg til hennes faste styrkeøvelser, og jeg tenker derfor å kjøpe en spinningsykkel til henne.

Ergometersykkel eller spinningsykkel best?

Spesielle hensyn å ta ved innstillingen?

Er det bevegelser hun må unngå? (ikke stå og tråkke for eksempel)

Vi har også tenkt å begynne på babysvømming etter jul. Er svømming ok? Ser for meg at bensparkene ved brystsvømming ikke er spesielt bra.

Håper noen kan gi et raskt og godt svar ☺

Anonymkode: 95bd3...a54

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Har hun også hatt ryggsmerter før svangerskapet? Dersom det er bekkenleddet som er problematisk, er det antakeligvis ubalanser i hofteområdet som forårsaker dette.

Hva hun bør unngå og ikke kommer helt an på kroppens status, altså hva som forårsaker problemet. 

Kan du skrive litt mer nøyaktig om hvor smertene sitter og nøyaktig hva som fremprovoserer det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...