Gå til innhold

Forelsket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har forelsket meg i en mann jeg ikke har snakket med engang! Vi har bare kommunisert per epost og han har sendt mange bilder av seg selv. Jeg prøver å holde hodet kaldt men hjertet galloperer i vei. Jeg synes det er deilig at vi bare kommuniserer per epost fremdeles. Vil absolutt ikke forhaste meg. Holde hodet kaldt, holde hodet kaldt, holde hodet kaldt..... Eller bare la meg rive med. Det er så deilig!

Skrevet

Ha ha! Jeg ser du er en puppemann! Jeg liker ikke kvinnekroppen, men kan jo se at disse jentene er snadder.

Skrevet

Ha ha! Jeg ser du er en puppemann! Jeg liker ikke kvinnekroppen, men kan jo se at disse jentene er snadder.

Ikke bare pupper, rumpe, hofte, munn, bein, nakke, hender.. hele kvinnekroppen er deeeeilg!

85788bb5ae718399cc3a352b11827e2b.jpg

Skrevet

Hmmm..... Hele mannskroppen er deilig. Stram liten rumpe, muskler, høy, flott utseende, bred rygg, store hender og føtter. Ahhh... For en lykke!

Skrevet (endret)

Stram liten rumpe, muskler, høy, flott utseende, bred rygg, store hender og føtter. Ahhh... For en lykke!

Høres ut som meg, har ikke så store hender da ;):D

Endret av Maglor
Gjest Gargamel
Skrevet

Jeg har forelsket meg i en mann jeg ikke har snakket med engang! Vi har bare kommunisert per epost og han har sendt mange bilder av seg selv. Jeg prøver å holde hodet kaldt men hjertet galloperer i vei. Jeg synes det er deilig at vi bare kommuniserer per epost fremdeles. Vil absolutt ikke forhaste meg. Holde hodet kaldt, holde hodet kaldt, holde hodet kaldt..... Eller bare la meg rive med. Det er så deilig!

Du kan vel like gjerne bare la deg rive med. Det blir jo spennende for deg å se hvordan han er i RL. Det kan jo hende han ikke er helt som du tror, men bedre:)

Skrevet

Du kan vel like gjerne bare la deg rive med. Det blir jo spennende for deg å se hvordan han er i RL. Det kan jo hende han ikke er helt som du tror, men bedre:)

Merkelig nok har faktisk alle jeg har truffet på nettet vært bedre i RL. Så lenge det varte ihvertfall hehehe

Skrevet

Sikkert en god følelse, håper det går bra med dere i RL. 

Skrevet

Han er kjekk altså og jeg er sjalu allerede. Det er visst ikke riktig å føle sjalusi, men det driter jeg i. Jeg tar imot følelsesstormen med glede. Går det til helvete så går det til helvete. Får sette meg ned å tute da......

Gjest Gargamel
Skrevet

Han er kjekk altså og jeg er sjalu allerede. Det er visst ikke riktig å føle sjalusi, men det driter jeg i. Jeg tar imot følelsesstormen med glede. Går det til helvete så går det til helvete. Får sette meg ned å tute da......

Du tar sjalusien på forskudd, altså (?). Jeg synes det må være lov å føle litt sjalusi, så lenge det ikke er psycho-kontrollfrik-sjalusi. Det betyr jo bare at man bryr seg.

Skrevet

Du tar sjalusien på forskudd, altså (?). Jeg synes det må være lov å føle litt sjalusi, så lenge det ikke er psycho-kontrollfrik-sjalusi. Det betyr jo bare at man bryr seg.

Ha ha, jeg liker uttrykket ditt. Det skal jeg søren meg begynne å bruke. Håper jeg bare er sånn normal sjalu.

Jeg har selvfølgelig også sendt bilder til ham. Han synes jeg er vakker men det skjønner jeg ingenting av. Jeg ser helt grei ut. Kanskje han sier det bare for å være hyggelig?

Gjest Gargamel
Skrevet

Ha ha, jeg liker uttrykket ditt. Det skal jeg søren meg begynne å bruke. Håper jeg bare er sånn normal sjalu.

Jeg har selvfølgelig også sendt bilder til ham. Han synes jeg er vakker men det skjønner jeg ingenting av. Jeg ser helt grei ut. Kanskje han sier det bare for å være hyggelig?

En dame som synes hun "ser ser grei ut" er vanligvis fin.

En mann som mener han ser "helt grei ut" er vanligvis stygg.

Fredagens faktoid. 

Gjest Gargamel
Skrevet (endret)

Glipp 

Endret av Gargamel
Gjest Gargamel
Skrevet

Hva er det som er en glipp?

Å poste to tomme innlegg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...