Gå til innhold

Er ølsalget åpent i morgen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Glemte at ølsalget stengte kl 18 i dag, men fyren i kassa påsto at det var åpent i morgen. Jeg stiller meg tvilende. Noen som veit?

artig med kvinnfolk som er så lite samfunnsoppdatert.

men nei øl selges ikke på søndager.

Anonymkode: 2614f...80b

Det er nok ikke åpent nei. 

Jeg bommet på åpningstiden på Vinmonopolet i dag. Æsj! Hadde tenkt å kose meg med rødvin I helga,  og her finnes ikke en eneste dråpe.... men jeg har juleøl da! Tror jeg må ha en boks for jeg legger meg :-)

Jeg bommet på åpningstiden på Vinmonopolet i dag. Æsj! Hadde tenkt å kose meg med rødvin I helga,  og her finnes ikke en eneste dråpe.... men jeg har juleøl da! Tror jeg må ha en boks for jeg legger meg :-)

*

Kan ikke Jesus bare trylle frem litt vin? Hvis du har lest om det i Bibelen din...

Anonymkode: df14e...513

Det er bra Krf sørger for at vi holder oss edru.

Anonymkode: 4979b...287

Jeg gjorde storhandel på polet i går, men så dro jeg og spiste lunsj med ei venninne, og etterpå drakk vi kaffe, og så tilbragte vi et par timer i en diger bokhandel. Da jeg endelig fikk somla meg til butikken, var klokka nesten 19.00 ;)

Jeg drikker jo egentlig ikke øl, men får besøk i dag, som ville satt pris på at det sto et par stk i kjøleskapet. Nuvel. Sånn blei det ikke. :rolleyes:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...