Gjest (Anonymous) Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Jeg føler at jeg har spist endel fet og usunn mat i julen. Jeg lurte derfor på om det er noen som har forslag til hvordan man skal bruke linfrø. Jeg har en uåpnet pose i skapet, men vet ikke hvordan de skal brukes. Takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slippen Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Hei Anonym! Linfrø kan brukes til frokostblanding, granola, yoghurt, cottage cheese, salater, brød, pannekaker, vafler, boller, muffins, supper, gryteretter og lapskaus. Det står enda mere om linfrø her: http://www.pharmax.no/urteleksikon.htm Håper dette hjalp deg litt! Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dewey Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Legg en-to ss. linfrø i vann over natten, spis med skje!:-) Vanlig rensemetode ved faste:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.