stjernestøv Skrevet 19. desember 2015 Skrevet 19. desember 2015 Det var en som sa at seroquel ikke virker når man tar lamictal, stemmer det? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. desember 2015 Forfatter Skrevet 19. desember 2015 Lamictal gir serumkonsentrasjonen med Seroquel nedsatt med 20-60%, men jeg antar det bare er å øke dosen.Aha da stemmer det vel da for en som tar 100 mg seroquel? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. desember 2015 Forfatter Skrevet 20. desember 2015 *Vel i prinsippet kan jo 100 mg bli som å ta 40 mg, og det er vel lite i forhold til 150 mg - 750 mg som er vedlikeholdsdosen ved schizofreni (jfr. felleskatalogen.no). Men jeg vet ikke jeg altså, noen tar den jo for søvn og. Det er vel individuelt hva som "virker".Ok, takk 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. desember 2015 Skrevet 20. desember 2015 Det utsagnet er så overforenklet at jeg vil kalle det "bare tull".Kombinasjonen L&S er vanlig og virksom.En annen sak er at dosen Seroquel ofte må økes noe sammenlignet med om den brukes i monoterapi. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. desember 2015 Forfatter Skrevet 20. desember 2015 Det utsagnet er så overforenklet at jeg vil kalle det "bare tull".Kombinasjonen L&S er vanlig og virksom.En annen sak er at dosen Seroquel ofte må økes noe sammenlignet med om den brukes i monoterapi.Ok Syns det hørtes rart ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.