AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 Skrevet 20. desember 2015 Sier man takk til noen som reddet livet ditt når man ikke ville bli reddet? Jeg klarer ikke å forholde meg til personen nå, den var et hinder. Anonymkode: 984d0...aa3 0 Siter
frosken Skrevet 20. desember 2015 Skrevet 20. desember 2015 Sier man takk til noen som reddet livet ditt når man ikke ville bli reddet? Jeg klarer ikke å forholde meg til personen nå, den var et hinder.Anonymkode: 984d0...aa3Det mest nærliggende er kanskje å beklage at du satte et annet menneske i en slik situasjon. 2 Siter
ISW Skrevet 20. desember 2015 Skrevet 20. desember 2015 Du kommer til å si takk når du har blitt bedre og skjønner at det vedkommende gjorde var ekstremt bra for deg. 0 Siter
umakenverdt Skrevet 20. desember 2015 Skrevet 20. desember 2015 Sier man takk til noen som reddet livet ditt når man ikke ville bli reddet? Jeg klarer ikke å forholde meg til personen nå, den var et hinder. Anonymkode: 984d0...aa3Jeg har stor forståelse for at det er vanskelig for deg å forholde deg til denne personen nå av mange grunner. Jeg er forøvrig helt enig med frosken i hennes kommentar. Kanskje du også kan fortelle vedkommende enten skriftlig eller muntlig at du synes det er vanskelig for deg å forholde deg til vedkommende nå, og at det har med hvor du er på nåværende tidspunkt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.