Gjest Stina Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Hei, er også vegetarianer, bare lurte på no i forhold til svaret ditt til Karianne.... Du skriver om "skjult" kjøtt i f.eks. pastiller og bamsemums.... Det er da vel ikke noe animalsk i dette gelatinet? Wææ....har jo spist masse bamsemums og pastiller etter jeg ble veggis jeg jo! Hehe... Skal være flink å gå rett forbi nesten gang i butikken! LoL 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest karianne Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Hei:) Jeg har ikke tenkt å bli fanatisk...liker bamsemums og har tenkt å fortsette med det.. Jeg tenkte på en sunner livstil så jeg vet ikke hva jeg kan kale meg da ..en slags vegetarianer..mulig det.. Jeg vil også spise fisk.. Dette gjør jeg for helsen sin del. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dewey Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Gelatin består av over 80 % animalsk råstoff, hovedsakelig fra dyrets marg. Som regel brukes svinegelatin, i endel varer er det storfe. *vemmes av tanken* :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.