Gå til innhold

Hva ønsker du deg til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

DET ble jo bare krøll med siteringen nå!

Men for en skrivefeil - det var jo årets beste! Lakrisrusen ja!!!! Jeg er vanvittig glad I lakris, så jeg blir jo nesten rusa.....

Nei, må må jeg legge meg. Skal kjøre laaaaangt I morgen. 

DET ble jo bare krøll med siteringen nå!

Men for en skrivefeil - det var jo årets beste! Lakrisrusen ja!!!! Jeg er vanvittig glad I lakris, så jeg blir jo nesten rusa.....

Nei, må må jeg legge meg. Skal kjøre laaaaangt I morgen. 

Ikke spis for mye lakris før du kjører da! ;) Når du siterer må du passe på at cursoren står under sitat-ruta og ikke inni. :) 

Tjah har jo alt jeg trenger men noen ting er fint å få.. fin såpe eller shampo. Abonnement på bladet Dine Penger. Sokker og håndkler er bra, slites jo ut og må ha nytt etter hvert. Gavekort på kino eller massasje.En ny og litt større ryggsekk kanskje.

Jeg ønsker meg ny Statoil-kopp (evt. enda et fornyelsesmerke til den jeg har fra i fjor) og en ny aktivitetskalender av den typen som akkurat får plass der jeg vil ha den på kjøkkenet.  Disse to tingene pleier jeg å få av barna.

Hvis noen vil gi meg noe godt, må de se i hylla med nøtteblandinger.  F.eks. Nøttekos (med sjokolade) eller sånne med yoghurt (ja, jeg vet de inneholder en trillion kalorier, derfor kjøper jeg det aldri).  

Jeg skal kjøpe meg en ny vinterjakke på salg etter jul, den gamle er stygg på ermene og glidelåsen er elendig og kommer til å ryke snart. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...