Annkarin Skrevet 21. desember 2015 Skrevet 21. desember 2015 før jeg ble stabil på 20 MG abilify og siden 400 MG abilify maintena slet jeg med å være ute i gatene . Jeg var såret og lei meg over hvordan folk i hijab så på meg og det var vanskelig å takle. men nå in jeg gå i gatene uten å være såret og vonbroten fordi jeg ikke er besatt av hva religiøse tenker om meg. de får ha tankene sine i fred for meg liksom jeg var jo ikke svin psykotisk, var ikke inne i Spilletmen jeg slet veldig og kunne bryte ut i upassende kommentarer til fremmede 0 Siter
ISW Skrevet 22. desember 2015 Skrevet 22. desember 2015 I lys av dine erfaringer med (enkelte, for å være politisk korrekt) muslimer, så synes jeg ikke tankene dine virker psykotiske. Selvhenførende, ja, men det kan jo ha sine forklaringer.Du må huske at antipsykotika ikke bare virker på psykose. Det roer ned tankevirksomheten generelt, og hjelper også på tanker som ikke er psykotiske men like fullt plagsomme og intense. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.