Gå til innhold

Var det nærpsykotiske prob ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

før jeg ble stabil på 20 MG abilify og siden 400 MG abilify maintena slet jeg med å være ute i gatene . Jeg var såret og lei meg over hvordan folk i hijab så på meg og det var vanskelig å takle.

men nå in jeg gå i gatene uten å være såret og vonbroten fordi jeg ikke er besatt av hva religiøse tenker om meg.

de får ha tankene sine i fred for meg liksom

jeg var jo ikke svin psykotisk, var ikke inne i Spillet

men jeg slet veldig og kunne bryte ut i upassende kommentarer til fremmede

Skrevet

I lys av dine erfaringer med (enkelte, for å være politisk korrekt) muslimer, så synes jeg ikke tankene dine virker psykotiske. Selvhenførende, ja, men det kan jo ha sine forklaringer.

Du må huske at antipsykotika ikke bare virker på psykose. Det roer ned tankevirksomheten generelt, og hjelper også på tanker som ikke er psykotiske men like fullt plagsomme og intense.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...