AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 Skrevet 22. desember 2015 Er det mange som bruker extra mye benzo på denne tiden av året? Anonymkode: 9a17b...92d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 Skrevet 22. desember 2015 Ja. Her blir det "benzojul". 1. Det er det eneste som hjelper på angsten min 2. Det hjelper på overanalysering og som ad/stemningsstabilliserende etter at jeg har måttet sluttet på Lamictal, og behandlingsapparatet tydeligvis bokstavelig talt bruker år på år på å gi meg korrekt diagnose og oppfølging (om jeg noen gang får det), tross sterke indikasjoner i rapport fra nevropsykolog. 3. Litt benzobruk noen juledager gjør at jeg sparer kropp og kr ved å holde meg unna alkohol. Anonymkode: cf868...80c 0 Siter
Inner self Skrevet 22. desember 2015 Skrevet 22. desember 2015 Nei, jeg bruker ikke benzo lengre i det hele tatt. Før når jeg gjorde det, så brukte jeg ikke mer i jula, for i jula er det stille og lite stress. Stress er mer en trigger forangst for meg, enn stille og stengt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. desember 2015 Skrevet 22. desember 2015 Er det mange som bruker extra mye benzo på denne tiden av året?Anonymkode: 9a17b...92dJepp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.