Madelenemie Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 (endret) Hei!Jeg har det som vanlig stritt, men mer enn det, veldig hyggelig i førjulstiden:-)Lister over hva, hvem ønsker seg, gjør det hele ganske enkelt, bare man får samlet seg om listene, og systematisert gavene i riktig rekkefølge og kompleksitet.Det komplekse begynner, der flere spleiser...og jeg betaler....derfor er det et puslespill.:-)Men selv om julen har sine utfordringer, fordi de kommer på toppen av tidskabalen, så tror jeg likevel, de fleste legger seg mer i "selen" for å få det til:-)Jeg hadde i dag en så hyggelig om enn spontan, og under det, stressende julematinntak, på et kjøpesenter, at jeg midt i denne, og listene våre, bare begynte le, og når jeg lo, lente meg tilbake og faktisk mente det var så varmt at jeg kastet både kåpe og jakke, så smilte min mann sånn :-) at jeg ble "forelsket" i han på nytt. Men en så spontan og voldsom følelse, må jeg tenke mer over, så jeg bare vedkjenner meg den. (jeg mente det var ekstremt varmt der, min mann smilte og syns alt var normalt, men jeg kastet klærne, og han likte det:-)Saken er at førjulstiden er positivt stressende, man stresser og strever og jobber for fellesskapet og for den store julefreden og kosen:-)Jeg gleder meg feks ekstremt til at mine nevøer skal pakke opp gavene jeg har kjøpt, super-hippe, akkurat det de trenger og er opptatt av:-)Om min nevø kommer hit og forteller om sin ninjaturtles feber, så kurerer jeg den ved å kjøpe nija.utstyr til han, så kommer vi hjem, jeg filmer han og med svisj og svusj, lager han magi og en adgang for meg inn til hans magiske verden. Jeg er heldig som har barn:-) og andres småbarn i julen, det skaper magien julen er:-) Endret 22. desember 2015 av Madelenemie 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409107-d-jul/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xtra Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Hei!Jeg har det som vanlig stritt, men mer enn det, veldig hyggelig i førjulstiden:-)Lister over hva, hvem ønsker seg, gjør det hele ganske enkelt, bare man får samlet seg om listene, og systematisert gavene i riktig rekkefølge og kompleksitet.Det komplekse begynner, der flere spleiser...og jeg betaler....derfor er det et puslespill.:-)Men selv om julen har sine utfordringer, fordi de kommer på toppen av tidskabalen, så tror jeg likevel, de fleste legger seg mer i "selen" for å få det til:-)Jeg hadde i dag en så hyggelig om enn spontan, og under det, stressende julematinntak, på et kjøpesenter, at jeg midt i denne, og listene våre, bare begynte le, og når jeg lo, lente meg tilbake og faktisk mente det var så varmt at jeg kastet både kåpe og jakke, så smilte min mann sånn :-) at jeg ble "forelsket" i han på nytt. Men en så spontan og voldsom følelse, må jeg tenke mer over, så jeg bare vedkjenner meg den. (jeg mente det var ekstremt varmt der, min mann smilte og syns alt var normalt, men jeg kastet klærne, og han likte det:-)Saken er at førjulstiden er positivt stressende, man stresser og strever og jobber for fellesskapet og for den store julefreden og kosen:-)Jeg gleder meg feks ekstremt til at mine nevøer skal pakke opp gavene jeg har kjøpt, super-hippe, akkurat det de trenger og er opptatt av:-)Om min nevø kommer hit og forteller om sin ninjaturtles feber, så kurerer jeg den ved å kjøpe nija.utstyr til han, så kommer vi hjem, jeg filmer han og med svisj og svusj, lager han magi og en adgang for meg inn til hans magiske verden. Jeg er heldig som har barn:-) og andres småbarn i julen, det skaper magien julen er:-) Familien din er heldig som har deg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409107-d-jul/#findComment-3668397 Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Ja julen er for barna mener nå jeg De har så mange forventninger når de er små, det er da det er skikkelig jul. 3 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409107-d-jul/#findComment-3668398 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 22. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2015 Familien din er heldig som har deg :-)Takk for at du skrev det, det gjorde meg glad,jeg glemmer at det ikke bare er jeg som gleder meg over nevøene mine, men at nevøene mine maser om å reise til meg,jeg har ikke såå mye overskudd heller, men du vet, når man ser noen man elsker, så glemmer man at man er sliten ofte, sånn har jeg det ofte med nevøene mine. Jeg kaller dem ikke det, jeg er for glad i dem, jeg sier heller, ""kom hit ditt småtroll, så skal tante spise deg". De skjønner humoren, hyler, noe jeg misliker, men jeg spiser dem, men fort får jeg dem over på bedre tanker.Jeg er jo heldig, som har sånne småtroll som nevøer Hadde du sett dem, hadde du smeltet, de er supersøte.Den ene har smilehull, den mest rampete har krøller, men likevel er han så søt at da han vannet fjernkontrollene mine, ble jeg ikke sint, så søt er han, og da den u\yngste som er en "pøbel" i følge andre, tegnet grønne prikker på sofaen, og jeg ble rasende, svarte han dette, "men tante, jeg syns sofan skulle ha grønne prikker", da blir man jo rørt og alt sinne stopper og ja disse småtrollene smelter i vertfall meg.jeg gleder meg til de gavene de skal få, på julaften, da jeg dessverre ikke er der med dem, skal jeg på facetime med dem, jeg vil se dem, for jeg har bestilt leker som enda ikke er kommet til Norge:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409107-d-jul/#findComment-3668400 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Hei!Jeg har det som vanlig stritt, men mer enn det, veldig hyggelig i førjulstiden:-)Lister over hva, hvem ønsker seg, gjør det hele ganske enkelt, bare man får samlet seg om listene, og systematisert gavene i riktig rekkefølge og kompleksitet.Det komplekse begynner, der flere spleiser...og jeg betaler....derfor er det et puslespill.:-)Men selv om julen har sine utfordringer, fordi de kommer på toppen av tidskabalen, så tror jeg likevel, de fleste legger seg mer i "selen" for å få det til:-)Jeg hadde i dag en så hyggelig om enn spontan, og under det, stressende julematinntak, på et kjøpesenter, at jeg midt i denne, og listene våre, bare begynte le, og når jeg lo, lente meg tilbake og faktisk mente det var så varmt at jeg kastet både kåpe og jakke, så smilte min mann sånn :-) at jeg ble "forelsket" i han på nytt. Men en så spontan og voldsom følelse, må jeg tenke mer over, så jeg bare vedkjenner meg den. (jeg mente det var ekstremt varmt der, min mann smilte og syns alt var normalt, men jeg kastet klærne, og han likte det:-)Saken er at førjulstiden er positivt stressende, man stresser og strever og jobber for fellesskapet og for den store julefreden og kosen:-)Jeg gleder meg feks ekstremt til at mine nevøer skal pakke opp gavene jeg har kjøpt, super-hippe, akkurat det de trenger og er opptatt av:-)Om min nevø kommer hit og forteller om sin ninjaturtles feber, så kurerer jeg den ved å kjøpe nija.utstyr til han, så kommer vi hjem, jeg filmer han og med svisj og svusj, lager han magi og en adgang for meg inn til hans magiske verden. Jeg er heldig som har barn:-) og andres småbarn i julen, det skaper magien julen er:-) Jeg liker ikke julen, og spesielt ikke bortkjemte drittunger. Anonymkode: 789f8...e7f 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409107-d-jul/#findComment-3668416 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Jeg liker ikke julen, og spesielt ikke bortkjemte drittunger.Anonymkode: 789f8...e7fDet er ikke alt man trenger å dele.Selv om man sliter med ett eller annet kan man vel for faen greie å oppføre seg og ikke ødelegge for alle andre? 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409107-d-jul/#findComment-3668426 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Det er ikke alt man trenger å dele.Selv om man sliter med ett eller annet kan man vel for faen greie å oppføre seg og ikke ødelegge for alle andre?Det er sånn jeg er, og det kan jeg ikke noe for. Anonymkode: 789f8...e7f 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409107-d-jul/#findComment-3668428 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.