Gå til innhold

Glemmer medisinen av og til.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker dosett og ser noen ganger at jeg har glemt å ta medisin, noen ganger fluoxetin og noen ganger fluoxetin og risperdal. Men har det noe å si, er det viktig at jeg tar hver dag eller er det ikke så nøye?

Skrevet

Jeg bruker dosett og ser noen ganger at jeg har glemt å ta medisin, noen ganger fluoxetin og noen ganger fluoxetin og risperdal. Men har det noe å si, er det viktig at jeg tar hver dag eller er det ikke så nøye?

Legg inn påminnelse på telefonen så er problemet løst. Og selvfølgelig er det nøye at du tar hver dag.

Anonymkode: 39f9b...90e

Skrevet

Legg inn påminnelse på telefonen så er problemet løst. Og selvfølgelig er det nøye at du tar hver dag.

Vet ikke hvordan jeg gjør det. Har følt meg rar i det siste, men trodde det var julen og nerver pga elva. Det er rart jeg ikke klarer å huske å ta dem hver dag. 

Skrevet

Vet ikke hvordan jeg gjør det. Har følt meg rar i det siste, men trodde det var julen og nerver pga elva. Det er rart jeg ikke klarer å huske å ta dem hver dag. 

Skriv huskelapp på kjøleskapet da, så husker du det hver morgen.

Skrevet

Få noen til å lære deg det, det er slett ikke vanskelig å legge inn daglig alarm om du har en smarttelefon. Eller gå på nettet og google alarm + modellnavnet på telefonen din, du finner sikkert en forklaring på hvordan du gjør det.

Skrevet

Skriv huskelapp på kjøleskapet da, så husker du det hver morgen.

Det kan jeg gjøre ja. 

Skrevet

Få noen til å lære deg det, det er slett ikke vanskelig å legge inn daglig alarm om du har en smarttelefon. Eller gå på nettet og google alarm + modellnavnet på telefonen din, du finner sikkert en forklaring på hvordan du gjør det.

Blir for avansert :P Skriver heller en lapp og henger opp. 

Skrevet

Legg dosetten på et sted du ikke kan unngå å se det oppå puta eller under tannkremen 

Anonymkode: 0ddc2...0d5

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...