stjernestøv Skrevet 22. desember 2015 Skrevet 22. desember 2015 Jeg bruker dosett og ser noen ganger at jeg har glemt å ta medisin, noen ganger fluoxetin og noen ganger fluoxetin og risperdal. Men har det noe å si, er det viktig at jeg tar hver dag eller er det ikke så nøye? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 Skrevet 22. desember 2015 Jeg bruker dosett og ser noen ganger at jeg har glemt å ta medisin, noen ganger fluoxetin og noen ganger fluoxetin og risperdal. Men har det noe å si, er det viktig at jeg tar hver dag eller er det ikke så nøye?Legg inn påminnelse på telefonen så er problemet løst. Og selvfølgelig er det nøye at du tar hver dag. Anonymkode: 39f9b...90e 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. desember 2015 Forfatter Skrevet 22. desember 2015 Legg inn påminnelse på telefonen så er problemet løst. Og selvfølgelig er det nøye at du tar hver dag.Anonymkode: 39f9b...90eVet ikke hvordan jeg gjør det. Har følt meg rar i det siste, men trodde det var julen og nerver pga elva. Det er rart jeg ikke klarer å huske å ta dem hver dag. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 Skrevet 22. desember 2015 Vet ikke hvordan jeg gjør det. Har følt meg rar i det siste, men trodde det var julen og nerver pga elva. Det er rart jeg ikke klarer å huske å ta dem hver dag. Skriv huskelapp på kjøleskapet da, så husker du det hver morgen. Anonymkode: 39f9b...90e 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. desember 2015 Skrevet 22. desember 2015 Vet ikke hvordan jeg gjør det. Har følt meg rar i det siste, men trodde det var julen og nerver pga elva. Det er rart jeg ikke klarer å huske å ta dem hver dag. Få noen til å lære deg det, det er slett ikke vanskelig å legge inn daglig alarm om du har en smarttelefon. Eller gå på nettet og google alarm + modellnavnet på telefonen din, du finner sikkert en forklaring på hvordan du gjør det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. desember 2015 Forfatter Skrevet 22. desember 2015 Skriv huskelapp på kjøleskapet da, så husker du det hver morgen.Anonymkode: 39f9b...90eDet kan jeg gjøre ja. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. desember 2015 Forfatter Skrevet 22. desember 2015 Få noen til å lære deg det, det er slett ikke vanskelig å legge inn daglig alarm om du har en smarttelefon. Eller gå på nettet og google alarm + modellnavnet på telefonen din, du finner sikkert en forklaring på hvordan du gjør det.Blir for avansert Skriver heller en lapp og henger opp. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 Skrevet 22. desember 2015 Legg dosetten på et sted du ikke kan unngå å se det oppå puta eller under tannkremen Anonymkode: 0ddc2...0d5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.